Will Smith doet boekje open over seksscènes: "Het meest verschrikkelijke aan acteren"

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het lastigste lijkt me dat als je met een bloedmooie actrice in bed ligt, je als man moeilijk je stijve lul kunt verbergen. Want dan kan er een geluidsman en een cameraman en nog veel meer volk bijstaan, als ik met bijvoorbeeld Ana de Armas in bed zou liggen en haar borsten zou zien en betasten, dan staat de lovemachine binnen een seconde keihard. Voor de zekerheid in de kleedkamer toch maar een rubbertje om mijn snikkel aanbrengen, om geen vlekken in mijn onderbroek te produceren....... ;)
 
Het lastigste lijkt me dat als je met een bloedmooie actrice in bed ligt, je als man moeilijk je stijve lul kunt verbergen. Want dan kan er een geluidsman en een cameraman en nog veel meer volk bijstaan, als ik met bijvoorbeeld Ana de Armas in bed zou liggen en haar borsten zou zien en betasten, dan staat de lovemachine binnen een seconde keihard. Voor de zekerheid in de kleedkamer toch maar een rubbertje om mijn snikkel aanbrengen, om geen vlekken in mijn onderbroek te produceren....... ;)
Ik denk dat het als er een cameraploeg van een man of 20 omheen staat met een regiseur die om de 20 seconden alsof hij Gilles de la tourette heeft KUT loopt te brullen met mijn erectie wel mee zou vallen , wie het dan ook is waarmee ik in bed zou liggen
Misschien dat je als professional je tegenspeelster ervan kan overtuigen om de nacht voordat de scene gefilmd de scene even te oefenen of zo? Niet voor de lol natuurlijk maar als het de kwaliteit van het eindproduct ten goede kan komen is dat mooi mee genomen
 
Ik vrees dat als ik telkens het woord CUT hoor roepen, die actrice zwanger de set verlaat........ Want als goed acteur doe ik natuurlijk exact wat me door de regisseur opgedragen wordt: ik ga dan vol voor de kut.:p

En dan maar hopen dat de reactie van de regisseur KUT is en dat het nog en nog en nog en nog een keertje over moet. :cool:
 
goede acteur want dat hele verhaal lijkt me BS, vervelend hoor een sexscene met een bloedmooie vrouw te moeten uitvoeren,,, en kan me gewoon niet voorstellen dat je je vrouw introduceert bij je familie terwijl ze net naar een bloot scene van haar zitten te kijken, dan zet je jezelf met 5-0 achter in je relatie lijkt me.
 
goede acteur want dat hele verhaal lijkt me BS, vervelend hoor een sexscene met een bloedmooie vrouw te moeten uitvoeren,,, en kan me gewoon niet voorstellen dat je je vrouw introduceert bij je familie terwijl ze net naar een bloot scene van haar zitten te kijken, dan zet je jezelf met 5-0 achter in je relatie lijkt me.
Ik denk dat hij dat antwoord vooral gegeven heeft om geen gezeik met mevrouw Smith te krijgen
 

Petitie 'Stop met Will en Jada Smith interviewen' heeft bijna 20.000 handtekeningen

Mensen zijn helemaal klaar met al het nieuws over Will Smith, zijn vrouw Jada Pinkett Smith en hun vreemde seksleven. Er is namelijk een petitie gestart om alsjeblieft te stoppen met het interviewen van de twee acteurs en daar hebben inmiddels bijna 20.000 mensen hun handtekening onder gezet.
 

Petitie 'Stop met Will en Jada Smith interviewen' heeft bijna 20.000 handtekeningen

Mensen zijn helemaal klaar met al het nieuws over Will Smith, zijn vrouw Jada Pinkett Smith en hun vreemde seksleven. Er is namelijk een petitie gestart om alsjeblieft te stoppen met het interviewen van de twee acteurs en daar hebben inmiddels bijna 20.000 mensen hun handtekening onder gezet.
Het is misschien een gek idee , maar hebben die mensen al eens overwogen om dan gewoon geen interviews met Will Smith en zijn vrouw meer te lezen? Dat is helemaal niet moeilijk hoor , ik doe dat mijn hele leven al tenslotte , ik kan me de dag niet heugen dat ik een interview met die gasten gelezen of bekeken heb
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan