Ik fantaseerde er al heel lang over om eens naar zo'n adult cinema te gaan. Ik ben overwegend hetero, maar bischierig. Ik voel me niet aangetrokken tot mannen, maar heb wel een "kink" voor piemels, hoe vreemd dat dat ook mag klinken (hoewel ik denk dat veel mannen zich er in herkennen).
Ik wil al heel lang naar de Blue Vision gaan, maar het is 40 minuten rijden en ik blijf het altijd maar uitstellen. Ook wat schrik van het onbekende.
Toen ik voor mijn werk in Amsterdam logeerde, 10 minuten wandelen van Higgins ... heb ik mezelf gepushed om het toch een keer te ervaren.
Ik kan niet echt vergelijken met andere plaatsen. Het interieur was zo'n beetje wat ik er van verwachtte. Niet super proper, niet super vuil ...
Ik startte met een verkenning en liep helemaal door tot aan de cinema. De cinema is gewoon een groot scherm met 6 stoelen er voor. Ik zette me en begon me af te trekken, in de hoop dat er iemand naast me kwam zitten, maar niemand kwam.
Ik wandelde daarna naar een afgeschermde plaats links van de cinema en daar stond één man zich af te trekken. Ik kwam naast hem trekken en begon hem af te trekken, waarop hij mij ook begon af te trekken. Het moment was zo geil dat ik bijna direct klaarkwam. Ik probeerde hem nog te doen klaarkomen, maar na een paar minuten gaf ik het op.
Ik was nog steeds geil en half stijf. Het leuke aan de locatie was dat ik me even kon terugtrekken (pun not intended) en even in een privé hokje met mezelf spelen om er terug wat in te komen.
Ik ging daarna terug naar de cinema, maar die was leeg. Ik zette me terug, maar opnieuw niemand die naast me kwam zitten. Er liep ook een koppel rond, maar de vrouw stond daar maar wat, niet veel actie.
Uiteindelijk heb ik het zelf afgemaakt en naar huis gegaan. Op zich wel geile beleving.
Het enige dat ik nog steeds niet begrijp is hoe je contact legt. Bij die ene man die zich stond af te trekken was het natuurlijk makkelijk. Ik zag nog wel 3-4 andere mannen rondwandelen, maar die waren gewoon gekleed en dan was het wat moeilijker.
Ik wil nu zeker de Blue Vision in Schelle of Maasmachelen een keer proberen.