Reisverslag Winter 25/26

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mari1256

Vaste klant
Forumpionier
122
06/07/21
184
IK zal ook maar met een zekere regelmaat laten horen of er iets te beleven valt in deze contreien. Ben vanavond gearriveerd en en blijf ruim drie maanden. Daar zal zeker een genoeglijke ontmoeting met Pattayaan bij gaan horen, en wie weet kom ik nog andere wandelaars tegen. Ben wel eigenlijk continu aan het reizen.
Kwam vanavond aan na een comfortabele maar op mijn leeftijd toch slopende reis met Emirates. Om 22.00 in mijn hotel, en een uurtje later min of meer fris gedouchet om de straat op te gaan. Had geen kwaad in de zin, veel te moe. Zit op soi 15, dus vandaaruit rondje Sukhumvit gedaan. Biertje bij Thermae, nog nooit zo druk gezien, en er zaten wel wat (rijpere) pareltjes tussen, maar ik had geen kwaads in de zin. Geen ID bij me, dus ik mocht Nana Plaza niet binnen. Soi 4 was ook stampvol met dames; de Burkha Babes hebben ook gejongd, aan beide kanten van de straat wel 10 bij elkaar. Maar ik deed rustig aan, hier en daar een biertje, ik heb geen haast. OP weg naar huis in Soi 7 de Beergarden aangedaan, tenminste wat er nog van over is, beetje treurig aan het barrencomplex toegevoegd. Voor jonge blommen hoefde je daar toch al niet heen te gaan, maar er waren een zestal dames aanwezig, al dan niet in gezelschap van een heer. Maar die zagen er niet slecht uit.... Biertje en meteen besprongen door vrolijke, strakke Amp; dus die kreeg ook een LD. DE barkeepster meende me te herkennen van pre-covid, maar aangezien ik er nooit eerder was, verdiende ze op deze manier ook haar biertje. Het was gezellig en voor dat ik het wist wandelde ik met Amp naar mijn hotel; dat was niet de planning, maar ook helemaal niet verkeerd, want de dame wist wat genieten was, en kon ook nog een heel stevige massage geven na afloop, en dat is wel lekker na 13 uur in een vol vliegtuig. Ze bood me aan de ST, kosteloos om te zetten in een LT, maar daarvan kreeg ik wel het idee dat het vooral makkelijk was, aangezien ze vrij ver van Sukhumvit woont en morgen toch weer hier in de buurt aan de slag moet. En leuk of niet, ik had echt wel meer zin in een ontspannende nacht. Ik kom haar nog wel tegen.

Terug
Bovenaan Onderaan