Recensie X, Brussel, Linnéstraat 77

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Beffertje

Newbie
4
16/03/22
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Vandaag een dagje Brussel gedaan en na afloop met een broek vol goesting naar het Noordkwartier getrokken.
In de Aarschotstraat ontzettend lage bezetting, gemiddeld 2 ramen van de 10 slechts 1 meid…

Dan naar de Linnéstraat gegaan, redelijke bezetting waarvan 90% van de dames op zijn minst mollig zeg maar,
niet echt mijn ding.

Tot ik huisnummer 77 passeerde, enkele huizen verder dan de nachtwinkel op de hoek, een mooi slank zwart
meisje met krullenkopje.

Geen opdringerig gedoe of op de ramen kloppen of borsten ontbloten, wel een vriendelijke glimlach en een teken
van kom gerust maar binnen. Gevraagd wat er mogelijk was, voor 25 euro pijpen en neuken, alles rustig zei ze.

Voor haar gekozen en een zeer correcte service mag ik wel zeggen, voor en na ging ze haar poesje nog eens wassen,
ze had een Stringbody aan, dus ook de borstjes ontbloot. Ze begon me van in de hals tot buik enkele kusjes te geven,
afgezakt naar mijn kroonjuweel en begonnen met spelen tot hij redelijk hard begon te worden, dan condoom erover en
beginnen pijpen, voelde lekker met af en toe diepe halen, toen vroeg ze welke positie, had voor Doggy gekozen, vond
haar vrij strak onderaan. Al met al bijna 20 minuten binnen geweest, heb haar 5 euro extra gegeven, was ze heel blij mee.

Het beste wat ik tot nu toe tegen gekomen ben in deze straat, voor herhaling vatbaar.
 
Ik ben vorig weekend hier geweest en toch heel andere ervaring. Ze is inderdaad mooi en slank. Mooie borstjes ook. Ze vroeg 25€, ik gaf 30€ om iets langer te kunnen blijven. Ze nam het geld aan maar ik stond 10 min later toch al terug buiten.
Pijpen: 30 seconden misschien? Toen ging ze op haar rug liggen met haar gezicht weggedraaid. Voor on top had ze geen zin. "Are you lazy?"
Weer 30sec later: "you finish now, time is up. 10 minutes".
Te mijden…
 
Ik ben vorig weekend hier geweest en toch heel andere ervaring. Ze is inderdaad mooi en slank. Mooie borstjes ook. Ze vroeg 25€, ik gaf 30€ om iets langer te kunnen blijven. Ze nam het geld aan maar ik stond 10 min later toch al terug buiten.
Pijpen: 30 seconden misschien? Toen ging ze op haar rug liggen met haar gezicht weggedraaid. Voor on top had ze geen zin. "Are you lazy?"
Weer 30sec later: "you finish now, time is up. 10 minutes".
Te mijden…
Tja, da's de reden dat ik niet meer naar Brussel en vooral niet rond de Linnébuurt kom. Niet enkel overheersen daar de criminaliteit en 'de jongeren' zoals ze zo vaak worden genoemd, bovendien is de kwaliteit heel erg gezakt. De zwartjes zijn doorgaans van abominabel niveau. Zowel qu
 
Dus 'beffertje' schrijft een fake recensie, uit eigenbelang waarschijnlijk...wie of wat mag je eigenlijk nog geloven op internet...🙄😵‍💫🤢🤮

Mvg
 
Deze week een paar keer gepasseerd, maar op 77 heb ik rond de middag geen jonge, slanke DVP gespot. Jammer. In heel die buurt eigenlijk enkel maar XL, XXL en XXXL… :(
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan