Recensie Xena (vh Lady Louise / Bella Donna) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik lees hier soms recensies op het forum over andere dames: Het was niet goed, ze had er geen zin in enz

Dus bij mij was het simpel geen afspraak als ik niet in de mood was en denk dat dat toch deeltje van het succes was.
Alhoewel annuleren natuurlijk nooit leuk is dat begrijp ik wel.
Sommige mannen werden soms kwaad.
Dus die hadden dan lieverd een slechte date en een lege portefeuille? Beetje vreemd toch

Wou ik nog even kwijt 😆😘😘
En dankjewel allemaal voor de lieve woordjes ❤️❤️💋💋
Nu, ja... kwaad? Maar terleurgesteld vast wel!
Weet je, als man kijk je echt uit naar die lekkere sex met een mooie boeiende vrouw... En als dat dan niet doorgaat... sta je daar met een broek vol goesting!
 
Laatst bewerkt:
Sja, mensen hebben het over meerdere afzeggingen bij 1 klant. Als je een klant niet wilt hoef je dat natuurlijk maar 1x te laten weten. Als je gaat om afzeggen om externe redenen is dat natuurlijk typisch iets wat op GirlsReview benoemd kan worden toch? Sommige dames zijn er altijd stipt volgens afspraak, bij anderen is dat minder zeker. Lijkt me nuttige informatie voor een wandelaar.
 
Sja, mensen hebben het over meerdere afzeggingen bij 1 klant. Als je een klant niet wilt hoef je dat natuurlijk maar 1x te laten weten. Als je gaat om afzeggen om externe redenen is dat natuurlijk typisch iets wat op GirlsReview benoemd kan worden toch? Sommige dames zijn er altijd stipt volgens afspraak, bij anderen is dat minder zeker. Lijkt me nuttige informatie voor een wandelaar.
Zeker weten nuttige informatie!
Geef ik je gelijk in ☺️
En ik heb me absoluut nog schuldig gemaakt in afspraken annuleren.
Natuurlijk de extreme gevallen dan hier op het forum naar boven komen dat is logisch ook.

Probleem met afspraken die lang op voorhand vaststonden is altijd een beetje dat je niet weet in welke mood je dan zal zijn als dame.
Of er kan altijd iets tussen komen, werk, familie, ziek, …

Vroeger vond ik het véél handiger en leuker om gewoon smorgens een afspraakje te plannen voor diezelfde dag als je er zin in had.
Het laatste jaar was dat helaas niet meer aan de orde en kwam het allemaal een beetje te veel.
Tot nu toe dus blij met mijn stop het heeft me de nodige rust gebracht 😁
Kus Xena 💋
 
Hallo Xena, jij hoeft je helemaal niet te verantwoorden... jij was en bent het allerbeste wat mij ooit overkwam. Een geweldige tijd met verrassende ontknopingen. Zalig, goddelijk...jouw amateurfotograaf. Het gaat je goed.
 
Waar is ze nu actief?
Vind nergens een advertentie...
Nog niet denk ik. In haar laatste advertentie stond dat ze voor 20 feb niet echt mogelijkheden had. Afwachten dus maar. Ze laat zich wel horen als ze eraan toe is.
Hey Marco,
Ik ben al eventjes niet actief was nogal druk met andere dingen bezig 😁
Misschien na de krokusvakantie terug 1 dag per week want begin het toch wat te missen intussen 🙈
Xx
Kijk kijk , xena was zelfs sneller dan ik.
 
Ging Xena niet opnieuw ontvangen/masseren vanaf 20/02? Ik herinner me haar laatste advertentie waarin ze meedeelde dat ze terug beschikbaar zou zijn vanaf die datum. Voorlopig precies vd aardbodem verdwenen. Iemand die meer info heeft over deze dame? Xena, mocht je meelezen (wat ik hier af en toe lees), ..........
 
Ging Xena niet opnieuw ontvangen/masseren vanaf 20/02? Ik herinner me haar laatste advertentie waarin ze meedeelde dat ze terug beschikbaar zou zijn vanaf die datum. Voorlopig precies vd aardbodem verdwenen. Iemand die meer info heeft over deze dame? Xena, mocht je meelezen (wat ik hier af en toe lees), ..........
Als ze terug wil ontvangen zal je haar advertentie wel zien verschijnen op redlights.

zolang ze niet adverteert heeft het geen enkele zin om hier om informatie te vragen
 
Hallo allemaal!

Met de lente kriebels in aantocht heb ik beslist om vanaf april terug wat meer tijd vrij te maken om af te spreken.
Vanaf dinsdag 2 april zal je mij terug kunnen vinden in instituut Renee te Eke.
Afspraken maken en agenda beheer zal dan ook enkel nog via het privéhuis gaan..
Zelf heb ik moeite om mijn agenda goed te beheren en daarom geef ik dit uit handen.

Op die manier hoef ik mij voortaan enkel nog te focussen op de leuke zaken en dat is de afspraak zelf :LOL:

@Lisa Lefèvre zal waken over mijn agenda dat deze goed en haalbaar ingevuld wordt 💕

Ik kijk er alvast naar uit en heb er mega veel zin in!!!

Details zullen binnenkort op de website van Renee verschijnen.

Liefs, Xena
 
Terug
Bovenaan Onderaan