Recensie Xenia, Rendez Vous Prive, Made 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 1987

Vaste klant
175
09/08/21
77
11
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.rendez-vousprive.nl/dames/xenia
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Heb pas met deze dame half uurtje door gebracht maar vond er niet veel aan de 'Gezellige klik' miste en ze werkte me snel af volgens mij... misschien had ze haar dag niet. Iemand betere ervaring met haar?
 
Heb in het verleden ook dezelfde ervaring met haar gehad. Echter op Hookers stonden ook lovende recensies van haar.
Ik vermoed dat ze geen klik heeft met oudere mannen (ben zelf ook al dik 40+), want de positieve reacties waren zover ik het kon zien van wat jongere mannen. Misschien een tip voor haar laat op de site erbij zetten dat je allen met mannen onder de 40 afspreekt of zo.
Scheelt haar hier slechte recensies en ze krijgt de mannen waar ze ook zelf goed bij voelt!
 
Ik heb een date met haar gehad, en is mij goed bevallen… staat nog op mijn lijstje voor een 2e keer. Ik zag haar btw vorige week nog door de kamer lopen en damn, die benen zien er super uit…ik ben begin 40.. maar iedereen schat mij jonger in
 
Heb in het verleden ook dezelfde ervaring met haar gehad. Echter op Hookers stonden ook lovende recensies van haar.
Ik vermoed dat ze geen klik heeft met oudere mannen (ben zelf ook al dik 40+), want de positieve reacties waren zover ik het kon zien van wat jongere mannen. Misschien een tip voor haar laat op de site erbij zetten dat je allen met mannen onder de 40 afspreekt of zo.
Scheelt haar hier slechte recensies en ze krijgt de mannen waar ze ook zelf goed bij voelt!
Sorry ik ben Half 20..dus de theorie 40+ hoefy niet
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
85
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Meisje gekozen uit de voorstelrij omdat ik haar heel mooi vond, lang, petite, lange benen, wat looks betreft helemaal mijn type. Ik vond haar ook wel een vriendelijke uitstraling hebben bij het voorstellen, maar dat had ik mis. Op de kamer is de dame zeer kortaf en leek ze onder invloed van het een of ander. Echt met dr koppie er niet helemaal bij en ik vond het maar een treurig bedoening op die manier. Snel afgerond en weer vertrokken, geen herhalingsgevaar. Later nog met een andere dame op de kamer geweest, dan beviel me beter
 
Verhuist, of heb ik nou de verkeerde voor?
 
Verhuist, of heb ik nou de verkeerde voor?
Is idd dezelfde foto als op de site van RVP...
 
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan