Recensie Xennia, Rotterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

uguhaxyû

Newbie
5
20/03/25
4
2
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1430948-xennia
Totale kosten (in euro)
250
Onlangs op bezoek geweest bij deze Moldavische die in een hotel nabij Blaak ontvangt. De communicatie ging soepel. Eenmaal binnengekomen, de financiën geregeld en gespecificeerd dat ik voor een uur had betaald met pzc (€250, wordt verderop in deze recensie belangrijk!). Haar lichaam kwam overeen met de foto's en ook haar gezicht met de pfp op WA. Borsten zijn wel fake, maar haar slanke figuur maakte dat wel goed.

Nadat ik had gedoucht, stelde ze meteen voor om 69 te doen en dat deed ze geweldig! Daarna nog in cowgirl + missionaris geneukt, en uiteindelijk het rubbertje volgespoten. Zoenen mocht jammer genoeg niet.

Ze wilde echter heel snel (binnen 5 minuten) voor een tweede ronde gaan. Ik wilde het even afwachten, dus gingen we even bijkletsen en gaf ze me een kleine rugmassage. Naderhand ging ik voor ronde 2. Pijpen deed ze opmerkelijk genoeg met condoom, ondanks dat ik voor pzc had betaald. Ik liet het toch varen, omdat ze goed kon pijpen waarna ze overging op cowgirl. Helaas wilde mij jongeheer niet meewerken, dus vertelde ik dat ik het hierbij wilde laten en de rest van het uur even wilde relaxen en bijkletsen. Ik had immers voor een heel uur betaald en op dat moment was er nog een halfuur over.

Haar toon sloeg gelijk om! Volgens haar had ik niet voor een heel uur betaald, maar voor twee orgasmes (???). En omdat ik afzag van het tweede orgasme, moest ik me omkleden en wegwezen. Ik wees haar nadrukkelijk erop dat ze dit NERGENS had vermeld in haar advertentie en onze WA chats.
Een uur blijft een uur, die meerprijs is er niks voor niks! Ik vroeg daarom mijn geld terug voor het resterende halfuur, maar dat wilde ze niet, omdat ze "geprobeerd" had mij voor een tweede keer te laten klaarkomen.
Omdat de sfeer zodanig verpest was, ging ik me douchen en omkleden. Ik probeerde haar nog vriendelijk gedag te zeggen, ondanks dit "misverstand", maar ze reageerde op een typisch Oost-Europese koude en emotieloze toon.

Ik voel me opgelicht voor de extra €100 die ik had betaald voor een heel uur. Oostblok meuk kan dus beter vermeden worden, omdat ze blijkbaar steeds nieuwe voorwaarden verzinnen buiten hun advertentie en WA communicatie.

Terug
Bovenaan Onderaan