Johnnymoney
Newbie
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/3966098-ximena
- Totale kosten (in euro)
- 130
Ik had eerder al een bericht geplaatst op WHEM, maar tot nu toe had nog niemand een date met haar gehad. Ze stond al een tijdje op mijn lijstje, want de foto's zagen er best aantrekkelijk uit. Maar goed, foto's kunnen vaak bewerkt zijn, dus je weet het nooit zeker.
Afgelopen zondag dacht ik: weet je wat, ik probeer het gewoon. Voor €130 met PZC is het een redelijke prijs. Zoenen en beffen zaten er overigens niet bij inbegrepen.
Ze zit in Diemen, op de grens met de Bijlmer, in een of ander studentencomplex. In diezelfde studio ben ik eerder geweest bij een andere Latina. De plek is wel een beetje treurig. Ik neem aan dat ze daar de hele dag zit en klanten ontvangt, en dat haar leven daar zo'n beetje om draait. Het bed was bijvoorbeeld flink versleten — ik denk dat het inmiddels zo vaak gebruikt is dat het bijna uit elkaar valt.
Bij aankomst bleek ze inderdaad het meisje van de foto's te zijn, al had ze wel een paar kilo extra. Nog steeds een knappe meid, daar niet van, maar niet zo slank als je zou verwachten. In het begin was ze wat afstandelijk, maar na het regelen van de betaling kwam ze wat los. Ze spreekt redelijk goed Engels, maar ik spreek Spaans, dus dat was voor mij geen probleem.
De pijpbeurt was uitstekend — goede zuigkracht, en na vijf minuten stond ik al op het randje. Daarna ging het condoom om en hebben we het in een paar standjes gedaan. Ik kwam telkens bijna klaar na een paar stoten. Ik dacht nog: ik wil die dertig minuten wel volmaken. Maar uiteindelijk heb ik het opgegeven — game over.
Alles bij elkaar: een leuke chick! Met een uurtje ben je wel zoet, en als je wat extra's te besteden hebt, wordt het alleen maar spannender. Al met al een positieve ervaring — misschien komt er nog wel een tweede keer.