WHEM Ximena, Veenendaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo, ik ben er vandaag gewehest en kan mijn ervaring delen. Sypatieke vrouw en spreekt vrijwel geen Engels, alleen Spaans. Alhoewel de seks en aller eromheen zeer goed is, had ik alleen af en toe het gevoel dat ze misschien een transgender is. Mogelijk dat ze hiervoor een man was en een geslachtsoperatie heeft ondergaan om een vrouw te worden. Wil er ook op wijzen dat ze oorspronkelijk Colombiaanse is en daar komt dat fenomeen veel voor. Ik ben benieuwd naar jullie gedachten hierover, mogelijk zit ik ernaast.
 
Hallo, ik ben er vandaag gewehest en kan mijn ervaring delen. Sypatieke vrouw en spreekt vrijwel geen Engels, alleen Spaans. Alhoewel de seks en aller eromheen zeer goed is, had ik alleen af en toe het gevoel dat ze misschien een transgender is. Mogelijk dat ze hiervoor een man was en een geslachtsoperatie heeft ondergaan om een vrouw te worden. Wil er ook op wijzen dat ze oorspronkelijk Colombiaanse is en daar komt dat fenomeen veel voor. Ik ben benieuwd naar jullie gedachten hierover, mogelijk zit ik ernaast.
Kun je delen waardoor je je zo voelde? Heb je iets vreemds gezien/gevoeld?
 
Toen ik bij haar naar binnen liep en haar verraste met Spaanse openingsvragen die ik in mijn aantekeningen voor de fun had voorbereid sloeg bij de eerste vraag haar stem over, wat klonk als een mannen stem, vervolgens werd het weer meer vrouwelijk en gebeurde het niet meer.

Tweede signaal waren op het lichaam. Relatief brede schouders en in de contouren van haar/zijn gezicht in het echt geeft een wat mannelijke uitstraling

Maar nogmaals, dit is enkel hoe ik het zelf ervaarde. Anderzijds vind ik wel dat iedereen het recht heeft de waarheid te weten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan