Je bent altijd benieuwd bij het reizende Chinese circus of zo'n recensie ook geplaatst wordt. Ik begrijp namelijk dat dat ook ligt aan degene over wie de recensie gaat. In een bekend pand in het centrum van Rotterdam zat weer een andere dame. Een van mijn vorige recensies op Kinky was erg positief over deze persoon, maar over deze stukken minder.
Eerst vooral alle controle Foto's en dan mag je boven komen. Aan het begin is het heel erg populair doen, maar zodra het geld binnen is kan er niets. Afspraken gemaakt over PZC, tongzoenen en massage. Nadat ik eerst mezelf heb moeten wassen was het PZC zeer matig, een vier ongeveer. Ik heb mezelf dan ook maar afgetrokken. Tongzoenen was helemaal niet aan de orde terwijl ik aan de voorkant heel duidelijk, zelfs met een vertaal app, heb aangegeven dat dit gewenst was. Het was toen heftig jaknikker maar in de praktijk is het vervolgens weer niets. De massage was meer strelen dan wat dan ook.
Wat nog het ergste was is dat na 48 minuten werd gezegd, oké? Ik zei nee want ik heb voor 60 minuten betaald. Mevrouw zich ging zich gewoon aankleden en deed de voordeur open, tja wat rest je dan.