WHEM Xiomara & Cristal, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze hebben ieder een draadje.

Ik had 2 maanden terug alleen Cristal geappt. Was idd blijkbaar een booker. Ik kreeg 3 fotos van 3 verschillende dames die daar ontvingen. Die waren niet op kinky te vinden kreeg ik te horen. Dus persoonlijk vertrouwde ik het niet. Zeg maar nee en krijg er 2, snap ik 😂
Misschien in een gekke bui, maar ik wacht graag andere reviews af.

Onlangs bezocht ik deze dames, ik ging eigenlijk voor Cristal. Kwam in een studio terecht en er zaten dus 2 dames en uiteraard overgehaald voor een trio. De dames zaten te Netflixen en ik kwam als een passant langs, beiden in pyjama deze gingen snel uit maar ze hielden beide hun sokken aan heel charmant. Met hun lichaam was niets mis mee. Het waren de dames van de foto maar dan toch anders. Het begon al meteen verkeerd ik ging liggen en binnen 2 seconden werd er een condoom om gedaan zonder dat ze mijn voorhuid naar achteren deed dus het pijpen had eigenlijk geen effect. De 2e dame ging een beetje Spaans praten en ik mocht aan haar borsten zitten. Werd hierdoor toch een beetje hard van dus er kwam een tube glijmiddel aan te pas een flinke klodder werd er gebruikt en de dame die mij pijpte ging op mij zitten. De andere dame nam pauze en ging naast mij haar whatsapp berichtjes lezen. Omdat het condoom nog steeds niet lekker zat omdat mijn voorhuid nog naar voren was heb ik het neuken maar gestaakt. Mijn buurvrouw ging zichzelf omdraaien en ging zichzelf vingeren maar ik mocht niet aan haar komen. De andere dame deed het condoom eraf en begon mij langzaam af te trekken, ook tijdens deze actie pakte de dame die mij aftrok haar telefoon erbij en ging voiceberichten inspreken. Nou focussen op de dame die zich ah vingeren was en met veel moeite kwam ik klaar. Beiden verdwenen vh bed en ik mocht naar de badkamer om af te spoelen. Nadat ik daar klaar was waren beide dames druk op hun telefoon heb me aangekleed en ben weg gegaan, geen enkele reactie meer van de dames alsof ik onzichtbaar was. Kortom leuke foto's en tekst bij de advertentie maar een hele slechte uitvoering. Bespaar je de moeite om hier langs te gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan