- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/3564888-xiomara-&-cristal
- Totale kosten (in euro)
- 300
Ik ben onlangs bij deze twee dames op bezoek geweest.
Ik zag de advertentie en dacht: wow, een betaalbaar trio met twee prachtige dames! Laten we het doen!
De communicatie op WhatsApp verliep goed.
Ik kwam aan op de locatie die niet al te ver van Haarlem-Spaarnwoude ligt.
Helaas was er een probleem met hun schema's en moest ik 15 minuten wachten, maar toen mocht ik het appartement binnen, vroeg of ik wilde douchen en kreeg een handdoek.
Het appartement was niet echt in een goede staat en de toegangsdeur had wat krassen van waarschijnlijk een overstuur klant.
De dames zien er best goed uit, nep tieten en konten, lekker slank.
Helaas spreken ze nauwelijks een woord Engels, dus communicatie was bijna onmogelijk.
De service voelde erg plichtmatig. Ik was gewoon in de kamer, ik was geen gast of klant. Ik was als een overhemd dat gestreken moest worden terwijl ze over andere dingen praatten. Eén dame was vaak aan de telefoon. Ze praatten veel met elkaar in het Spaans, dus ik begreep er niets van.
Ik vertrok voordat het uur om was.
De ervaring was niet verschrikkelijk, maar ik zou niet teruggaan, zelfs niet als het gratis was.
Ik zag de advertentie en dacht: wow, een betaalbaar trio met twee prachtige dames! Laten we het doen!
De communicatie op WhatsApp verliep goed.
Ik kwam aan op de locatie die niet al te ver van Haarlem-Spaarnwoude ligt.
Helaas was er een probleem met hun schema's en moest ik 15 minuten wachten, maar toen mocht ik het appartement binnen, vroeg of ik wilde douchen en kreeg een handdoek.
Het appartement was niet echt in een goede staat en de toegangsdeur had wat krassen van waarschijnlijk een overstuur klant.
De dames zien er best goed uit, nep tieten en konten, lekker slank.
Helaas spreken ze nauwelijks een woord Engels, dus communicatie was bijna onmogelijk.
De service voelde erg plichtmatig. Ik was gewoon in de kamer, ik was geen gast of klant. Ik was als een overhemd dat gestreken moest worden terwijl ze over andere dingen praatten. Eén dame was vaak aan de telefoon. Ze praatten veel met elkaar in het Spaans, dus ik begreep er niets van.
Ik vertrok voordat het uur om was.
De ervaring was niet verschrikkelijk, maar ik zou niet teruggaan, zelfs niet als het gratis was.