https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlada-bella.html
Beste wandelaars, na lang twijfelen toch uiteindelijk de stap gezet en een afspraak gemaakt. Zeker aangezien ze nu als Vlada op rl staat. Dit ging vlot. 100eur voor half uur, wil je alles puur natuur komt er 40eur bij.
Bij aankomst deed daadwerkelijke de dame van op de foto's open. Foto's waren wel van paar jaar terug en wat bewerkt maar vond het nog steeds een mooie verschijning.
Naar de kamer en het financiële afgehandeld, ik vroeg of zoenen zeker ok was, ze vroeg om haar een zoen te geven, waarschijnlijkom even de mondhygiene te checken, is ok zei ze. Communicatie gaat ook vlot aangezien ze redelijk goed Engels spreekt. Snel een douche genomen en bij terugkomst in de kamer lag ze naakt op bed. Naast haar gaan liggen en vroeg of ik wilde beginnen met zoenen. Ze tongzoent zonder terughouden, was niet de beste maar kan er zeker mee door. Ondertussen kroop ze dicht bij mij en begon wat met men jongeheer te spelen, met haar poesjes spelen was ook geen probleem, vingeren niet maar dit staat ook niet aangegeven op haar profiel. Ze doet alles rustig en niets overhaast. Toen begon ze me te pijpen, dit deed ze uitstekend, zacht en rustig, en afwisselend ging ze heel diep, 1 van de betere die ik ooit kreeg bij een dvp. Daarna kwam ze op mij zitten en reed echt lekker, zacht en met veel gevoel, ondertussen nog wat heerlijk tongen, ze leek er zelf ook echt van te genieten, daarna enkele andere posities tot ik het niet meer uithield. Kwa gfe moet ik zeggen dat dit is wat ik ervan verwacht. Ik ben middelmatig geschapen en dit vond ze de ideale grootte voor haar, te groot doet meestal pijn laat ze weten. Daarna nog douche genomen en vertrokken. Zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijk, lief, zeker niet onknap en doet wat er ook haar profiel staat.