Recensie Yara, Gent 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PlezierInDenHobby

Wandelaar
30
13/08/23
30
10
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/yara-168/
Totale kosten (in euro)
350
Ik heb een engeltje ontdekt en dat wil ik delen.

Ik was op zoek naar een metgezel voor twee uurtjes. Nadat ik eens slecht gevaren had aan de ramen besloot ik terug eens aan de roulette van Zuid-Amerikaanse dames te draaien. Een beetje goedkoper maar dan ook met meer uitschieters in negatieve (maar gelukkig ook poitieve) kant. Yara haar profiel zag er degelijk maar vrij standaard uit. De communicatie on the af te spreken verliep vlot.

Ik was mentaal voorbereid om teleurgesteld te zijn maar ik kon er niet meer naastzitten!

Yara ziet er exact zo uit als op de foto's. Je merkt dat ze wel wat 'werk' heeft laten doen maar het is allemaal heel stijlvol.
Heeft een leuk gezichtje en is vanaf het begin zeer enthousiast en 'touchy feely' en doet je op je gemak voelen.
Heerlijk parfum en verzorgde opmaak in een heel sexy lingeriesetje.
Beter dan op de foto' vind ik zelf.

Er waren wat probleempjes met het bevestigen van de betaling maar die tijd heeft Yara zeker niet meegeteld.

Het eerste halfuurtje was gewoon één en al heerlijk voorspel. Een dansje, wat knuffelen, tongzoenen, pijpen zonder condoom, beffen, ... .
Yara voelt het allemaal heel goed aan en het voelde zeer natuurlijk aan. Een echte GFE!

Daarna heb ik Yara wat meer de leiding laten nemen en de details daarvan ga ik hier nu niet uitgebreid uit de doeken doen.
Maar het was heerlijk! Een super lieve dame die weet hoe ze een man moet doen krioelen van het genot.
Af en toe ook korte pauzemomentjes voor wat kleine liefkozingetjes. Exact hoe ik het graag heb.

Yara spreekt Portugees en enkele woordjes Engels. Reist net zoals veel dames gewoon rond in België.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/yara-168/
Totale kosten (in euro)
150
Ik kan bovenstaande helemaal bevestigen, bijgevolg zal mijn recensie heel wat korter zijn.
Een week geleden zat ze nog in Diepenbeek (Limburg), maar toen ik een dag of twee later een recensie wou schrijven was de advertentie verdwenen.
Al terug naar Brazilië dacht ik dus, maar niets is minder waar.

Zoals de foto's doen vermoeden heeft ze een prachtig lichaam en een knappe kop, maar zoals @PlezierInDenHobby reeds vermelde doet haar persoonlijkheid daar niet voor onder.

Het is er eentje om zuinig op te zijn want ze doet het allemaal met veel gevoel en we hebben al vaak genoeg gezien dat zulke meisjes soms onderuit gaan aan hun eigen succes.

Terug
Bovenaan Onderaan