Recensie Yasmin (Roe), Antwerpen, Verversui 5/5 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

damestester

Stamgast
329
16/06/23
640
168
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Yasmin is 22 en als ik het goed begrijp was dit haar eerste dag werkzaam in Antwerpen. Ze was wel eerder hoer in Keulen en Frankfurt en spreekt beter Duits dan Engels, al stelt dat ook niet veel voor. Ze is vrij donker en heeft dik mooi zwart haar in een lange vlecht. Redelijk knap maar bozige blik. Ze is vrij klein, normaal postuur. Haar tieten zijn echt best raar, vrij groot en de grote bruine tepels hangen bijna recht naar beneden. MAar in m'n handen voelen ze wel erg lekker.

Ze zegt niet veel en heeft er niet veel zin in. Pijpen is ok maar kort. Ik neuk haar missionaris, haar kutje voelt lekker. Maar opeens gaat ze onder me vandaan en zegt in slecht Duits en gebarentaal dat ik moet gaan liggen. Ik zeg dat ik haar nog doggy wil neuken. Ze draait zich uiteindelijk om en ik neuk haar van achteren. Maar dan na een minuut of twee haalt ze mn lul eruit en zegt weer dat ik moet gaan liggen. Vooruit dan maar. Ze gaat dan in reverse cowgirl op me zitten en als een bezetene op en neer op m'n lul. Ik denk dat ze zo normaal snel de klant laat klaar komen, maar dat gaat bij mij niet lukken! Ik laat haar hard werken, ze checkt op een gegeven moment of ik klaar ben gekomen, zucht, en gaat weer op m'n lul zitten. Ik moet er wel om lachen. Dan houdt ze eropeens mee op. Te meiden meid. #1505

Terug
Bovenaan Onderaan