Hey wat een mooie topic zeg. Degrotebozewolf ik waardeer hoe kordaat je optrad bij die tvp-er en fijn dat je dit op het forum deelt. Besef je wel dat je van geluk mag spreken? Want dit had slecht af kunnen lopen voor je. Sekswerkers sector is helaas geen schone sector. Deze trans had een gure hulplijn kunnen in schakelen. Deze info ken ik onderbouwen dat ik met enkele transen een fwb vriendschap heb. Van hen begreep ik dat altijd hulp kunnen krijgen bij "lastige klanten". Dit zet ik puur in dit forum om iedereen daarvoor te behoeden voor onplezierige situaties. En dan is de opmerking van Fredje020 op de onhandig reactie van hendricklamar realistisch. Want deels je geld terug gebeurt ook niet altijd, omdat je ze dan ook nog eens beledigt en ze hebben schijt aan je. Dit komt niet alleen bij latina's voor. Maar ik ging wel stuk dat je de resterende half uur op haar bed verbleef. Deze forum is ook voor om de slechte diensten te melden en hoe meer er zijn hoe minder klandizie ze krijgen. We mogen trouwens meer neertellen dan een paar jaar terug en ik vind al een heldendaad als je dit op het forum deelt.
Ben benieuwd of Langejan53 dezelfde bedoeld en naar meerdere recensies van de Yasmin die onze Wolf bezocht heeft. En het blijft een nadeel dat screenshots van de advertentie hier niet toegestaan is, want dan had deze Jan zijn antwoord gehad op zijn vraag.
CG