Recensie Yasmina Overloon Het Landhuisje 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Markke

Newbie
2
15/07/22
1
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Yasmine is in een woord geweldig ze is een nieuwe dame en wat je op de foto ziet is ook wat na binnen komt lopen in de wachtkamer ,
Ik had een uurtje met yasmine een bloed mooie slanke Marokaanse dame met lekkere volle billen hygiëne valt niks over te zeggen 100 percent netjes ze heeft een uitgebreide pakket en ze weet hoe ze een man moet verwennen in een woord top!
 
Yasmine is in een woord geweldig ze is een nieuwe dame en wat je op de foto ziet is ook wat na binnen komt lopen in de wachtkamer ,
Ik had een uurtje met yasmine een bloed mooie slanke Marokaanse dame met lekkere volle billen hygiëne valt niks over te zeggen 100 percent netjes ze heeft een uitgebreide pakket en ze weet hoe ze een man moet verwennen in een woord top!
Heb je ook prijzen?
 
Maar zit in die prijs alles wat jij hebt afgenomen? Zoals anaal (bij jou), deepthroat etc. Kan ik me niet voorstellen dus graag lees ik hier wat jij voor jouw heerlijk uurtje heb betaald.
 
Ik ben ook bij haar geweest en het is een prachtige vrouw - ze is knap, heeft een goed figuur, de sex is geweldig alsof je met je eigen vriendin/vrouw aan het sexen bent en ze is ook nog enorm lief.

Enorm groot herhalingsgevaar en hopelijk kan ik snel weer een keer met haar afspreken. Ben bijna verliefd zelfs...
 
Yasmine is in een woord geweldig ze is een nieuwe dame en wat je op de foto ziet is ook wat na binnen komt lopen in de wachtkamer ,
Ik had een uurtje met yasmine een bloed mooie slanke Marokaanse dame met lekkere volle billen hygiëne valt niks over te zeggen 100 percent netjes ze heeft een uitgebreide pakket en ze weet hoe ze een man moet verwennen in een woord top!
Is zeker niets van gelogen aleen jammer dat ze maar kort daar geweest is en inderdaad veel mogelijk maar alles heeft een prijs waarschijnlijk dus gestopt of op een andere locatie is ook niet goed als je in korte tijd op drie locaties gewerkt heb
 
ik vraag me ook af waar Sarah is ..ik was half februari nog bij haar in Alphen en een dag of wat later stuurde ze mij haar nieuwe nr maar die is ook buitengebruik nu... balen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan