Yasmina, Pieter Vanderdoncktdoorgang 9 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Acidburn10

Newbie
14
15/05/24
6
1
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Ik had ze al een aantal keren gespot tijdens vorige wandelingen (al present sinds een paar maanden), maar iets in mij hield me tegen om er binnen te stappen. Afgelopen vrijdag ben ik er dan toch eens binnengestapt. Het gaat over een zekere Yasmina (niet zeker van de spelling), een lange slanke brunette met een bril.

Bij het binnenkomen nam ze meteen zo'n goedkope Glider condoom en zette ze die al klaar in haar mond zonder ervoor één woord te zeggen. Jaja, ze heeft toch wat moeten wachten voor ik klaar was want ik had vele laagjes aan door het koude weer. Pijpen zelf was ok, maar niet memorabel. Ze positioneert zich ook zo dat je nergens bij kan en hield ook haar lingerie aan.

Daarna geswitcht naar het betere werk - of althans - dat was de bedoeling. Bij elke positie stak ze er weer een handje tussen wat het ronduit onaangenaam maakte. Uiteindelijk heb ik toch nog de klus kunnen klaren in de missio positie en dat ondanks de verse rooklucht die ze in mijn gezicht aan het blazen was.

Sterk af te raden dus!
Voor alle duidelijkheid gaat het dus over het pand uiterst rechts waar de pijl staat.

Bijlagen

• imgtodelete.jpg
    imgtodelete.jpg
    156,8 KB · Weergaven: 5
Terug
Bovenaan Onderaan