WHEM Yasmina, Wetteren (Voorheen Hasselt)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand ervaring met Yasmine/Yasmina?
Ze staat al een hele tijd op mijn lijstje en schuift steeds verder naar boven op die lijst. Ze ontvangt momenteel in Genk, en als ze daar blijft dan moet het binnen nu en 6 weken wel een keer lukken om bij haar langs te gaan.
 
Heb haar gebeld voor een date
Was heel bruut en onbeleefd
Kwam me te professioneel over
En als ze al aan de telefoon bot zijn
Is voor mij de kous af
Kijk ik verder
Dat is jammer om te horen. Ik wil het over een tijdje tog een keer proberen. Misschien had ze een slechte dag. Thx voor de info in ieder geval.
 
Ben gelukkig te weten dat haar nr weer actief is . Bel haar voor een afspraak. Is weer lang geleden. Dit keer ga ik voor een paar uur. Ik hou jullie op de hoogte 😉
Laat het maar weten, ik wil haar ook nog steeds een keer bezoeken. Weet jij ook wat ze vraagt voor een uurtje plezier?
 
Maak je een review @Birs ?
Ondertussen nog niet kunnen gaan ik hoop dat ze nog even blijft
Heb haar wel gebeld en ik weet dat ze binnenkort weer weg zal zijn. Dus zal mij moeten haasten.
Ze gaat op reis of zoiets, zou nog eens dringend moeten langsgaan.
Heb haar altijd een geile vrouw gevonden. Ze zegt wat ze denkt en laat je zeker weten wat ze lekker vind. Een dominant karakter en neemt graag de leiding. Haar borsten vind ik lekker zacht. Haar laatste filmpje is spijtig, deze siert haar niet. Ik laat het jullie weten eens ik er ben geweest
 
Laatst bewerkt:
Top service en er mag al eens gelachen worden. Girl next door type maar dan met giga borsten. Mijn 45 min waren zelfs uitgelopen tot een uur.
Klinkt goed. Maar waar ontvangt ze momenteel, want ze heeft 4 advertenties met allemaal een andere plaatsnaam? Een concrete plaats zou mij kunnen helpen om iets te plannen.
 
Ik bedoel eigenlijk de prijs. Wat vraagt ze voor half uur of uur?
Staat trouwens ook in dat ze squirt, ervaring mee? Hoewel het gewoon lijkt of ze bijna alles aangeduid heeft.
 
Ik bedoel eigenlijk de prijs. Wat vraagt ze voor half uur of uur?
Staat trouwens ook in dat ze squirt, ervaring mee? Hoewel het gewoon lijkt of ze bijna alles aangeduid heeft.
Voor prijzen zal je haar zelf moeten bellen. Daar moei ik mij niet mee…
Squirten heeft ze bij niet gedaan.
We hadden wel een speciaal momentje. Ik had ze laten huilen van geluk/genot. Dat vind ik dan eigenlijk nog beter dan squirten…
 
Ik heb haar met oudjaar ontmoet bij villa Valentino in Kermt. Ze heeft daar een vaste kamer. Haar prijzen zijn kamer inclusief en vallen best mee.
Bedankt voor je bijdrage, ze staat nog altijd hoog op mijn lijstje. Misschien kan je ook een recensie topic over haar aanmaken? Dan krijgen wij nog wat extra informatie.
 
Bedankt voor je bijdrage, ze staat nog altijd hoog op mijn lijstje. Misschien kan je ook een recensie topic over haar aanmaken? Dan krijgen wij nog wat extra informatie.
Zeker niet aangeraden,
Net een uurtje genomen en,
Ik loop er net buiten en heb spijt dat ik bij binnenkomst niet mijn eerste gevoel heb gevolgd.
Geen girl nex door type
Maar eerder een jordaanse bomma met tanden te kort nix geils aan gwn wie vind dat ze een 8/10 is snap ik zeker niet vingeren kan niet enkel buiten kant pijpen is ook niet wow ...
enorm vuile kamer, je krijgt ziektes enkel van in die kamers al gwn 🤢
Enigste lichtpuntje
Is dat ze enorm stevige massages geeft en daar wel weet wat ze doet.
mijn aanraden
Zeker niet doen ...
Ik ging voor de borsten maar die waren ook zeker niet zoals op de foto ze is ook een pak steviger en enorm veel striemen ik ga hier ook stoppen want ze is het verder ook gwn niet waart 😮‍💨🙈
Bedankt voor je bijdrage, ze staat nog altijd hoog op mijn lijstje. Misschien kan je ook een recensie topic over haar aanmaken? Dan krijgen wij nog wat extra informatie.
Heb zelfs speciaal een account aangemaakt om jullie hiervoor te behoeden.
Prijzen zijn
180-1u
150-45min
110-30min
Ze ontvangt in villa valentino kamer 6
Maar nogmaals zeker niet waart !
Heeft ze striemen ? En is ze wat bruin getint en op foto lijkt eerder dat ze hangborsten heeft?
Heb zelfs speciaal een account aangemaakt om jullie hiervoor te behoeden.
Prijzen zijn
180-1u
150-45min
110-30min
Ze ontvangt in villa valentino kamer 6
Maar nogmaals zeker niet waart !
 
Terug
Bovenaan Onderaan