Recensie Yasmine, Doetinchem, Eroscentrum Escape k22 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bbc

Newbie
21
02/07/23
23
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren voor een 2e keer deze lekkere dame bezocht. Lekker, als je van puur natuur, grote borsten en een goddelijke ronde trillende kont houd met een smalle taille. ☺️

Lekker uurtje gespeeld waarin ze gewillig zich laat likken en vingeren en tot een hoogtepunt kwam. Na mijn vaste verkenning van begin spleet voorkant tot en met het einde aan de achterkant, heeft ze me lekker gepijpt. Daarna een aantal standjes geneukt en eindigend op mijn favoriet bij Yasmine, doggy style.

Ze heeft me nog even gemasseerd met wat chit chat. Niet noemenswaardig, maar wel het geboekte uurtje volgemaakt. Ik blijf me verbazen over dat lichaam van haar. Met mijn voorkeuren een dikke 9.

Lieve meid, wel wat lastig communiceren in NL en ENG maar dat mag de pret niet drukken.

Herhalingsgevaar 'permanent'!
 
Ik ben gisteren bij Escape geweest. De beschrijving lijkt op de Braziliaanse dame op de bovenverdieping in de hoek? Ik ben daar ook ERG tevreden over. Ben haar naam vergeten
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Yasmine geweest, wat een topper. Lief meisje met een super lekker figuur. Grote tieten, niet fake, slanke taille en heerlijke kont. Haar huid is ook heel zacht. Bij binnenkomst ging ze sexy voor me staan. Snel uitgeklleed een wasje en toen het bed op. Daar begon ze me heerlijk te kriebelen. Mijn pik werd lekker stijf. Een condoom erom en toen heeft ze me lekker gepijpt. Ondertussen mocht ik overal aan zitten bij haar. Ze ging zo liggen met haar benen uit elkaar dat ik overal makkelijk bij kon. Vervolgens in missionaris geneukt en heerlijk klaargekomen. Goede date. Ze gaat me nog een keet zien.
 
Vandaag bij Yasmine geweest, wat een topper. Lief meisje met een super lekker figuur. Grote tieten, niet fake, slanke taille en heerlijke kont. Haar huid is ook heel zacht. Bij binnenkomst ging ze sexy voor me staan. Snel uitgeklleed een wasje en toen het bed op. Daar begon ze me heerlijk te kriebelen. Mijn pik werd lekker stijf. Een condoom erom en toen heeft ze me lekker gepijpt. Ondertussen mocht ik overal aan zitten bij haar. Ze ging zo liggen met haar benen uit elkaar dat ik overal makkelijk bij kon. Vervolgens in missionaris geneukt en heerlijk klaargekomen. Goede date. Ze gaat me nog een keet zien.
Is dat het vrouwtje linker ingang,rechts gelijk om de hoek ????
 
Vandaag, in de middag op terugweg vanuit Duitsland voor werk, voor de eerste keer naar binnen bij Eroscenrum Escape aan de Roerstraat in Doetichem.

Naar mijn mening gelegen op zeer goede locatie, parkeren en naar binnen uit het zicht van een rustige straat in een bedrijventerrein, en mooie ruime en goed ingerichte ontvangstkamers en faciliteiten voor de DVP's en wandelaars.

Er waren op dat moment niet veel DVP's aanwezig, ik schat maximaal 10, maar dat schijnt al lange tijd zo te zijn.

Na een rondje gedaan te hebben en enkele DVP's aangesproken te hebben om te weten wat er zoal aangeboden wordt, uiteindelijk naar binnen bij Yasmine, linker trap naar boven, kamer recht vooruit.

Yasmine is een goedlachse DVP, met een prachtig lijf, stevig gebouwd maar niet dik, behalve dan haar flink stel borsten en latina billen, en naar eigen zegge 35 jaar oud en geboren in Venezuela.

Gekozen voor het standaard pakket, pijpen en neuken, 20 min voor een prijs van € 60,-.

Ik heb heerlijk genoten, was zoals gezegd de eerste keer met haar dus er was geen band maar ze deed goed haar best om er samen iets fijns van te maken.

Als ik weer eens in de buurt kom ga ik zeker langs bij Eroscenrum Escape, en maakt Yasmine zeker een goede kans dat ik bij haar binnenstap.

Tall
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan