Had deze Arabische Yasmine al een tijdje op het oog vanwege goede reviews inclusief tongzoenen (in ieder geval bij de meeste mannen, blijkbaar niet allemaal). Ze was iets ouder dan ik vanuit de recensies had verwacht, de veel opgegeven 25-30 is onzin, zeker richting de 35, maar ziet er absoluut goed uit, leuk, spontaan, goed stel naturel C+ borsten, wel wat voller dan sommige mannen van houden, ik ga geen mollig opgeven maar ben je daar allergisch voor dan goed om rekening mee te houden. Ze streelde mij lekker en begon heel rustig te kneden aan mijn lul. Ze nam er echt de tijd voor, ook toen ze eenmaal mc begin te pijpen, was erg lekker. Heb haar ook gelikt, merkte aan het kutje ook dat ze iets ouder is en had een licht geurtje, geen 20jarig meisjes befje zullen we maar zeggen, maar leek er wel van te genieten dus heb dr toch flink lopen likken voordat ik hem er zonder glijmiddel instopte en lekker stevig van binnen was het wel. We hebben heerlijk gfe geneukt, veel zoenen, kreunen, verschillende standjes, heerlijk in haar klaargekomen toen ik het niet meer hield. Geen spijt van mijn bezoekje, alhoewel ik wel weer op zoek ga naar een klein, strak, jong dingetje voor de volgende keer.