Recensie Yasmine, Roeselare 2,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lexy8500

Newbie
14
19/04/22
7
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hi-guys-my-name-is-yasmineim-new-here-ready-to-meet-me.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afspreken ging redelijk vlot.
Bij aankomst kwam er een knappe / jonge fijne verschijning de deur open doen.
Foto's zijn reëel en weergeven goed hoe ze echt is.
Alleen jammer dat ze bitter weinig zegt, weinig animo, lijkt allemaal heel ongeïnteresseerd.

Kom ik aan op de kamer , doet ook geen aanstalten om iets te zeggen.
Na betaling vroeg ik of ik me kon opfrissen, krijg ik een rare blik toegeworpen en zegt ze " yes of course " en wijst ze naar de badkamer.
Ik dacht al bij mezelf " Oh boi .. Dit belooft wat te worden .. "

Nuja eenmaal aan de daad , komt ze heel koel over / eerder beetje onwennig als ik het zo mag zeggen?
ze neemt rustig haar tijd om je jonge heer te verwennen. Na een poosje vraagt ze of het condoom erover mag en of ze mag pijpen.
Deed ze op zich niet slecht ,maar met weinig overgave / gevoel.
Tijdens de sex houd ze haar hand steeds rond de penis (Schrik dat de condoom af zou vallen ?)
Moet wel zeggen, dat ze echt wel een strak is. Nuja na een poosje laat ze toch los maar blijft in een rare positie on top zitten.
Na klaar komen blijft ze nog even rustig pompen.

Na de daad vroeg ik haar dat ze precies niet veel van zegs is , antwoord ze koel " There is nothing to say "
Toch heb ik ze uiteindelijk toch een beetje aan het babbelen gekregen.. Bleek dat ze voor de eerste keer in België is.

Conclusie : Ik denk dat ze redelijk nieuw in het vak is en het daarom nog allemaal beetje onwennig is.
Voor mij geen herhalingsgevaar desondanks de knappe verschijning.
 
Afspreken ging redelijk vlot.
Bij aankomst kwam er een knappe / jonge fijne verschijning de deur open doen.
Foto's zijn reëel en weergeven goed hoe ze echt is.
Alleen jammer dat ze bitter weinig zegt, weinig animo, lijkt allemaal heel ongeïnteresseerd.

Kom ik aan op de kamer , doet ook geen aanstalten om iets te zeggen.
Na betaling vroeg ik of ik me kon opfrissen, krijg ik een rare blik toegeworpen en zegt ze " yes of course " en wijst ze naar de badkamer.
Ik dacht al bij mezelf " Oh boi .. Dit belooft wat te worden .. "

Nuja eenmaal aan de daad , komt ze heel koel over / eerder beetje onwennig als ik het zo mag zeggen?
ze neemt rustig haar tijd om je jonge heer te verwennen. Na een poosje vraagt ze of het condoom erover mag en of ze mag pijpen.
Deed ze op zich niet slecht ,maar met weinig overgave / gevoel.
Tijdens de sex houd ze haar hand steeds rond de penis (Schrik dat de condoom af zou vallen ?)
Moet wel zeggen, dat ze echt wel een strak is. Nuja na een poosje laat ze toch los maar blijft in een rare positie on top zitten.
Na klaar komen blijft ze nog even rustig pompen.

Na de daad vroeg ik haar dat ze precies niet veel van zegs is , antwoord ze koel " There is nothing to say "
Toch heb ik ze uiteindelijk toch een beetje aan het babbelen gekregen.. Bleek dat ze voor de eerste keer in België is.

Conclusie : Ik denk dat ze redelijk nieuw in het vak is en het daarom nog allemaal beetje onwennig is.
Voor mij geen herhalingsgevaar desondanks de knappe verschijning.
T zal ook wel te maken hebben met wat ze zo allemaal "over de vloer" krijgt ... Als ik de verhalen hoor van de dames 🙄
En ja, lage prijs, dan krijg je ook het laagste volk binnen dat geen idee heeft dat vrouwen ook plezier kunnen hebben aan sex
 
Ik vroeg me eerder af of hij voor de prijs van een vluggertje 30 minuten is binnengeweest...en Rouy, 60 euro voor een vluggertje is voor jou misschien goedkoop, voor velen niet hoor...of ook een van die rijkeren wellicht die alle prijzen van zowat alles in de wereld opdrijven en daardoor geen besef meer hebben van normale prijzen maar er ook lak aan hebben omdat jullie het zich makkelijk kunnen permitteren....mvg...
 
Ik vroeg me eerder af of hij voor de prijs van een vluggertje 30 minuten is binnengeweest...en Rouy, 60 euro voor een vluggertje is voor jou misschien goedkoop, voor velen niet hoor...of ook een van die rijkeren wellicht die alle prijzen van zowat alles in de wereld opdrijven en daardoor geen besef meer hebben van normale prijzen maar er ook lak aan hebben omdat jullie het zich makkelijk kunnen permitteren....mvg...

Klopt, 't was niet van doe maar vlug vlug door en buiten. Was zeker een halfuur binnen, misschien zelfs wat langer.
 
T zal ook wel te maken hebben met wat ze zo allemaal "over de vloer" krijgt ... Als ik de verhalen hoor van de dames 🙄
En ja, lage prijs, dan krijg je ook het laagste volk binnen dat geen idee heeft dat vrouwen ook plezier kunnen hebben aan sex
haha wil je nu zeggen dat ik laag volk ben? Bedankt ..😅
In ieder geval kan ik je al zeggen dat ik zelf ook altijd vraag wat de dames fijn vinden / willen.
Tja voor sommige dames is het wel bandwerk om zo "makkelijk en snel " geld te verdienen.. Maar je hebtin ieder geval wel gelijk dat sommige er ook plezier aan hebben en er ook van kunnen genieten. Denk dat dit vooral de bottom line is, en dat we de dames met respect blijven behandelen;).
 
haha wil je nu zeggen dat ik laag volk ben? Bedankt ..😅
In ieder geval kan ik je al zeggen dat ik zelf ook altijd vraag wat de dames fijn vinden / willen.
Tja voor sommige dames is het wel bandwerk om zo "makkelijk en snel " geld te verdienen.. Maar je hebtin ieder geval wel gelijk dat sommige er ook plezier aan hebben en er ook van kunnen genieten. Denk dat dit vooral de bottom line is, en dat we de dames met respect blijven behandelen;).
Ik heb niet gezegd iedereen!😉
Maar als je de verhalen hoort ... hygiëne en respect zijn soms héél ver te zoeken 🙄
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ondertussen terug in roeselare en heb ze ook eens bezocht. Kan bevestigen wat @Lexy8500 zei. Op zich een mooi meisje met een heel strak lichaam. Maar heel afstandelijk. Goed voor een goedkoop vluggertje, maar niet meer dan dat.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Vrijdag bij deze meid langsgeweest,
afspreken was 2:00 in de nacht, dat was allemaal geen probleem. 30'min.

ze komt heel bang en onzeker over. Ze spreekt Engels maar moest goed luisteren.

-perfect lichaam met perfect poesje.
-ze vult je half uur volledig


-nog nooit voorgekomen maar had eventje erectie probleem. Gewoon omdat ze me het gevoel gaf van kijk naar dien oude, heb daar nu echt echt geen zin in. Ben 40j

-na 69 houding was Tarzan vlug paraat.

- pijpbeurt was wel fantastisch.

- iets te vroeg klaargekomen maar dan heb ik wel nog een massage gekregen.
Ja dat was euh ja, zoals er een katje overliep. Deed moeite om professioneel over te komen maar tis zoals jobstudent op de eerste dag.

Heb ze even gesproken…
Ale heb er wat moeten uittrekken…

Maar in tegenstelling van op de foto voelt ze zich niet goed hier. Ze is helemaal alleen naar hier gekomen en is zeer eenzaam. Geen vrienden hier.Zoekt bij wijze haar plaats in de wereld en waarom.

Zeer bang om ziekte op te lopen, de condoom is een must bij pijpbeurt ook.

Conclusie:

- goed voor een vluggertje.
- had compassie er mee
 
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afspreken ging vrij vlot
De ontmoeting is heel awkward, vragen worden niet geapprecieerd, en denk dat ze ook niet wilt dat je over jezelf begint.

Een korte douche vragen zorgt ook voor een eyeroll, daarna staat er wel een mooie verschijning voor je te wachten.

Ze luistert naar je wensen en noden in bed, en het is vrij hygienisch, ikzelf heb een voet fetish en ze probeerde me wel te pleasen.

Na het klaarkomen is het weer super awkward, gewoon snel aangekleed en weer vertrokken. Ik denk dat ik wel nog wat tijd had maar haar karakter is een beetje een moodkiller.

Achteraf wel gezien dat ze me geblokkeerd heeft op whatsapp, is dat normaal? Ging me nog excuseren omdat het mijn eerste keer was (meisje van plezier ) en vrij ongemakkelijk.

Een aanrader voor als je gewoon een knappe verschijning zoekt, je gaat wel geen klik/sympathieke indruk krijgen.

Prijs was 80 eur en 10 eur toeslag voor het voetgedeelte.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/yasmine-back-in-your-town-xx.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag bij Yasmine geweest.
Prachtig lichaam, prachtige borsten! Jong meisje, die inderdaad zeer koelbloedig is en afstandelijk.
Massage rug duurde nog geen 2minuten, massage vooraan begon ze gewoon al direct met de jongeheer. Zo is het moeilijk om geil te worden.
Kussen niet toegelaten. Al bij al duurde het 20minuten (ipv 30), maar toch 80 moeten betalen. Nog gevraagd of ze het graag doet, maar antwoorde dat ze net wakker was (al een uur), nog geen koffie had gedronken en geen sigaret had gerookt.
Jammergenoeg niet voor herhaling vatbaar, maar ze heeft wel prachtige borsten.
 
ben er gisteren geweest. kan enkel jammergenoeg alle bovenstaande maar bevestigen. Na 20min heb ik zelf besloten van te vertrekken. ik had echt medelijden, nu nog. dat meisje heeft hulp nodig denk ik. haar nog het beste gewenst maar heel slechte ervaring
 
ben er gisteren geweest. kan enkel jammergenoeg alle bovenstaande maar bevestigen. Na 20min heb ik zelf besloten van te vertrekken. ik had echt medelijden, nu nog. dat meisje heeft hulp nodig denk ik. haar nog het beste gewenst maar heel slechte ervaring
Zijn die foto's niet in haar ontvangstkamer getrokken? Lijkt me nogal een heel professionele setting voor een beginner.
 
Helemaal alleen naar hier gekomen...naar Roeselare dan nog...hilarisch....
En nu helemaal alleen vertrokken en spoorloos????
Net nu ik ze misschien wou bezoeken...
 
Is intussen terug in Roeselare aan t werk. Heel kleine kamer, verlichting volledig aan, dus niks van sfeer. Als je iets vraagt, antwoordt ze met een vraag terug.. Handje er tussen om niet te diep te gaan, het mag ook niet te snel gaan. Doggy doet ze ook niet. Na 10 min beginnen vragen om te finish'n. Foto's zijn echt maar intussen heeft ze wat acne en beginnen de borsten al wat te hangen..
 
Ze is terug ,..maar nu naamsverandering ,...nu is het Alice
Zet er volgende keer ook Roeselare roeselare (blijkt hoofdletter gevoelig te zijn 🤔) bij. Ik deed net de test door hier te zoeken op Alice Roeselare en had 0 resultaten
Nu zou het dus wel moeten lukken 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan