Recensie Yaya Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dickie Dick

Newbie
7
09/06/25
4
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1422747-yaya
Totale kosten (in euro)
100
Hier mijn eerste recensie en wel die van de Chinese Yaya. Het gaat om deze dame:
https://www.kinky.nl/advertenties/1422747-yaya
Yaya ontving in Rotterdam Noord, maar ik vermoed dat ze nog wel eens kan wisselen van adres zoals andere Chinese dames.
Ik was in de buurt en een afspraak op korte termijn was snel gemaakt. Ik trof de dame uit de advertentie, dus de foto's kloppen incl die heerlijke volle tepels 😋.
Bij binnenkomst kreeg ik het verzoek om slippers aan te trekken en een korte douche te nemen. Ook Yaya ging zich netjes opfrissen voor de 'date'.
Lieve kleine vrouw die drie woorden Engels spreekt, maar een goed gesprek is niet mogelijk, maar daarvoor kwamen we ook niet.
Het intieme gedeelte was fijn. Ze kwam lekker tegen mij aanliggen en we begonnen eerst met wat voorspel zoals strelen en lekker knuffelen. Kussen mocht wel, maar was meer oppervlakkig. Ik had overigens een halfuur gevraagd. Yaya heeft een mooi figuur, lekkere kleine borsten met geweldige tepels en daar ben ik liefhebber van. Haar kutje was prachtig, geschoren en fris. Er was geen glijmiddel nodig om haar snel nat te krijgen. Haar kutje vingeren werd overigens niet toegestaan, dus dat achterwege gelaten.
Terwijl ik haar kutje aan het verkennen was ging zij me heerlijk pijpen. Eerst wat voorzichtig, maar ze kreeg steeds meer de smaak te pakken en nam mijn lul diep in haar mondje.
Hierna twee standjes afgewerkt en niet lang kunnen volhouden. Ze is namelijk best strak, dus ik kwam vrij snel klaar. Ook douchen achteraf was geen probleem.
Ik ga zeker nog een keer terug komen.

Terug
Bovenaan Onderaan