Recensie Yentel, Instituut René, Eke 4,56 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 271

Stamgast
Forumpionier
413
01/07/21
1.062
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/yentel-de-vlaamse-furie.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje geleden ook eens bij yentel langs geweest. Heb het mij geen moment beklaagd. Wat een heerlijke madam zeg. Voor de liefhebbers van billen en borsten ben je hier op de juiste plaats. Volle zachte maar stevig staande borsten en heerlijke kont met smalle heupjes. Heel veel passie bij het kussen en neuken. Moest me bij momenten echt concentreren om niet meteen te komen. Vooral in missionaris wil ze echt diep en wordt er vol overgave gekust. Ze heeft ook van die volle lippen?? , ze trekt je echt tegen haar aan en wil je maximaal voelen. In doggy was het dan ook snel over met spelen. Na wat praten had ze alweer zin en in no time had ze me terug klaar om aan ronde twee te beginnen. Had haar gezegd dat dit waarschijnlijk niet meer zou lukken ,maar toch ging ze vol overgave in hurkzit door. Zelf niet meer klaargekomen maar vond dit toch een heerlijke afsluiter. zal haar zeker nog wel eens bezoeken want ze is echt top?.
 
heb me daar nou niet echt op gefocust , ze voelden in elk geval niet onnatuurlijk aan , dus denk wel dat ze puur zijn .
het is een passionele dame hoor als het tussen beiden goed zit.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ok ok, ik zei eerder dat het voor mij niet hoefde omwille van de bijgewerkte borsten maar heb haar toch een kans gegeven. En daar heb ik echt geen spijt van! Lieve help, wat was me da?!

Vriendelijk ontvangen geweest en op de kamer waren we al gauw aan het kussen en lagen de kleren overal in het rond. Wat kust ze heerlijk! Wist al direct dat het goed ging komen. Dan vlug ons gaan opfrissen om terug de kamer in te duiken. Al snel zakte ze door haar knietjes en begon ze zalig te pijpen. Nog nooit meegemaakt: ze bracht mijn handen zelf naar haar hoofd zodat ik haar neusje tegen mijn buik mocht duwen ?

Daarna ging ze haar op bed liggen zodat ik haar mocht proeven. Lekker fris dus heerlijk om haar te beffen en te likken. Ze wou hem nog kort even in haar mondje vooraleer ze vroeg om haar te neuken. Eerst zij on top, daarna afgemaakt in doggy, waarbij ze vroeg aan haar haar te trekken.

Jaaaaa, ze heeft me sterrekes laten zien! Hier kom ik zeker nog terug! Nadien nog wat arm in arm liggen knuffelen, praten, lachen. Het uur vloog helaas voorbij, maar dit wordt vervolgd!
 
je ziet he , voordeel van twijfel kan heel goed uitvallen. het ganse verhaal is zo duidelijk herkenbaar voor mij. het is een heerlijke dame die heel goed weet wat er lekker is en eens aan de gang vallen al die kleine minpuntjes in het niet tegenover al wat je krijgt van haar. Heel leuk ven jou je haar het voordeel van de twijfel gegund hebt en dat het zeer goe meegevallen is .Ze zal ook wel tevreden zijn om dit hier te lezen .
 
Het is zeker een heerlijke dame! Zit al de hele dag na te genieten. En minpuntjes waren er niet hoor. Zelfs haar borsten waren mooi gedaan en voelden heerlijk aan. Leest ze hier mee dan? Dan richt ik graag nog een dankjewel naar haar toe! Ik kijk al uit naar de volgende keer! Over verslavingsgevaar gesproken!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag terug bij Yentel geweest, zeer aangenaam weerzien! Opnieuw vloog de passie er af. Oh wat een heerlijke dame is dit toch. Veel meer kan ik niet schrijven want het zou toch alleen maar superlatieven zijn, nog meer dan mijn eerste bezoek. Maar hoe heerlijk is het om beide zwetend in elkaars armen te vallen na het klaarkomen.
Wel leuk om Lisa eens te zien, aangezien ze naakt de kamer uitkwam toen Yentel en ik naar de badkamer gingen. Dat had geen van ons drie verwacht ?
 
Ik schreef het eerder al he, het is een zeer passionele madam, en daarmee staat ze zeker aan de top. Alleen , je kan dit moeilijk met woorden omschrijven , het "in real" meemaken en je weet meteen wat je medewandelaar bedoeld. Ook ik kan me nog levendig herinneren hoe het er aan toe ging . Weinig dames ontmoet die zoveel passie in hun kussen kunnen leggen als Yentel.
Super leuk voor jou dat dit zo goed loopt. Je hebt geloof ik je maatje wel gevonden in Yentel.
 
Ja klopt, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt! Dat uur gaat echt altijd veel te snel voorbij! En 't zijn ook zo de kleine dingen hé: dat ze haar op haar rug legt en zo speels met haar vingertje mij lokt om haar te likken. Of als ik even op adem kom, mijn hoofd pakken en terug duwen. Of bij het intieme gedeelte zelf vragen om niet te hevig te gaan zodat het niet te snel voorbij is. Maar me wel gerust stelt dat ik later hevig mag losgaan. Echt, wat een topper. Niks van bandwerk, gewoon genieten van elkaar. En het komt ook allemaal zo natuurlijk. Niet vlug kleren uit, wassen en hopla. Nee, eerst een heerlijk potje kussen, elkaar sensueel ontdoen van de kleren, en dan vlug opfrissen om terug de kamer in te hollen.
 
En het komt ook allemaal zo natuurlijk. Niet vlug kleren uit, wassen en hopla. Nee, eerst een heerlijk potje kussen, elkaar sensueel ontdoen van de kleren, en dan vlug opfrissen om terug de kamer in te hollen.
Dat is juist wat ze zo lekker doet he. gewoon natuurlijke flair en ongedwongenheid. het plezier waarmee ze dit doet maakt dat je echt voldaan , maar deels verslaafd terug naar huis keert. Je mag er onderweg naar huis zelfs niet teveel aan terugdenken als je met de wagen bent want dan kan je zomaar je focus op de weg verliezen.:oops::oops:
moet ze kortelings ook nog eens gaan bezoeken me dunkt. De kleine lover begint al te steigeren als ik het me voorstel terwijl ik het lees.?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eindelijk nog eens kunnen langsgaan bij deze lieve schat. Blijkbaar is de afgelopen periode erg druk geweest. Verschillende keren tijdens de date mogen horen hoe blij ze was dat ze me terug zag, altijd fijn! Ik had ook een kleine attentie mee voor haar waar we het de vorige keer over hadden en waar ze dus erg blij mee was.

Voor de rest kan ik kort zijn, het was weer enorm zalig! Er is een reden waarom ik maar al te graag naar haar terugkom en die reden is zijzelf en de passie waarmee ze me pleziert (en ik hopelijk haar ook)!

Hopelijk zit er tussen de volgende keer wat minder tijd!
 
Vandaag nog eens een bezoekje gebracht aan deze heerlijke brok passie. Wat was ze blij van me te zien en dat heb ik mogen ervaren ook?. na onze stoeipartij was het bed aan een nieuwe opmaak en verversing toe:eek::eek:. lichaam sappen langs alle kanten :sneaky:. super geweldige date :p. Als je daar nadien aan denkt wil je onmiddellijk terug gaan. Je bent een prachtmeid Yentel.(y)(y) Dat we nog lang en veel mogen stoeien samen .
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na alle goeie recensies gelezen te hebben toch eens naar instituut René geweest. Wou eigelijk met Lisa afspreken maar die was niet vrij. Dus afspraak gemaakt dan met Yentel.
Qua gezicht een leuke uitstraling, qua lichaam minder mijn type. Maar zeker niet slecht. Iedereen zijn smaak natuurlijk.
Maar hoe ze haar volledig smijt bij het zoenen maakt de sfeer natuurlijk direct pak geiler.
eerst uitgebreid getongd en ons uitgekleed, ons opgefrist en dan terug op kamer pakte ze hem direct diep in haar mondje. Ondertussen haar clitje mee piercing gestreeld en de rollen omgedraaid. Wou haar eens proeven. Ze genoot duidelijk. Na het likken haar laten squirten door al tongzoenend haar te vingeren. Bed was kletsnat. Ze zei zelf dat lang geleden was dat zoveel was?. Dan weer afgewisseld door mij nog wat te pijpen en condoom erover en zij op mij gaan rijden. Heb het dan ook niet super lang meer uitgehouden.
nadien nog elkaar beetje leren kennen in bedje en uurtje zat er zo weer op.
ga ik terug? Denk het wel maar ga eerst eens bij Lisa gaan dan. Mss meer mijn type
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan