Recensie Yessica Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jeremiah

Vaste klant
Forumpionier
210
04/07/21
212
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/7619721-yessy-ts
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorig jaar voor de lockdown bij deze dame geweest. Ze was toen net in Nederland, de wallen waren dicht, mijn telefoongegevens van andere dames was ik kwijt. Gelukkig nu weer terug.
Ze zag er aantrekkelijk uit. Veel foto's en video's.
Ik erheen. Makkelijk parkeren. Ze zat in een typische expatflat. Was netjes en schoon.
Dame ziet er precies uit zoals op de foto's. De sex was heel goed. Zeker voor een eerste keer. Tongzoenen was zalig. Wat niet in haar mogelijkheid staat is kontlikken maar ze is dol op om gerimt te worden. Geen straf. Hele mooie ronde en schone kont. Hen haar uitgebreid gelikt. Ze is niet groot geschapen. 15cm maar het was lekker om op te zuigen. Ze houdt van foto's en filmpjes maken. Ze heeft me met mijn telefoon gefilmd toen ik haar pijpte..look to the camera baby. Mocht haar ook fotograferen. Onherkenbaar weliswaar. Ook heeft ze een filmpje van ons beide gemaakt waarin ik achter haar zit en ze haar tong in mijn mond steekt. Erg geil. Neuken was zalig Kortom een uur heel veel lol gehad voor 150 euro.
In haar advertentie staat nu dat haar afkomst Amerikaans is maar dat klopt niet. Ze is Spaans zei ze me toen. Geen idee waarom ze dat doet. Zelfs de hele goeie doen dat wel eens. Dit was anderhalf jaar geleden en niet meer teruggeweest.
Die reden is Emilly. Toen ik haar bezocht was ik haar nummer kwijt..
Je kan ze goed vergelijken. Beiden bttm, beiden beetje curvy etc.
Tja en met geen overschot aan tijd dan naar Emilly. Ken ik al 20 jaar..
Desondanks vind ik deze dame een aanrader. Spreekt goed Engels, ziet er goed en vrouwelijk uit en is heel goed in haar hygiene.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/7619721-yessy-ts
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kom al een tijdje bij yessica nu trouwens Yessy ts, vandaag kon ik het weer niet laten en haar een berichtje gestuurd of ze thuis was. Al snel was ik weer onderweg naar haar. Eenmaal in Amsterdam west aangekomen even snel parkeren (blauwe zone) en naar boven. Vandaag werd ik weer ontvangen in een spannende setje. Na het financiële gedeelte afgerond te hebben begon ze weer heerlijk met pijpen en begon weer lekker met haar dikke billen te spelen, hierna gauw in een 69 waar ik zo nu en dan ook even haar sterretje lik. Zoals ik Yessy ken wou ze weer wat proberen en gingen we dit keer in de woonkamer neuken. Hierna begon ze weer met pijpen en toen gebeurde er een wonder Yessy is bottom dat zal ook niet veranderen maar vandaag was ze hard en zei ze can i fuck you? Ik schrok daarvan en zei nee van de schrik ze moest er om lachen en ze zei are u sure? En toen zei ik yes you can fuck me, kussentje onder me rug condoom om en ze schoof hem rustig naar binnen, tijdens het neuken trok ze me rustig af en na een tijdje door neuken en trekken kwam ik hevig klaar het bleef stromen. Hierna lekker gedoucht en na gekletst en ben ik weer voldaan naar huis gegaan.

Nogmaals voor de duidelijkheid Yessy is bottom, ik ga dan ook altijd naar haar om te neuken maar vandaag had ik geluk als je naar haar toe gaat om geneukt te worden door haar schat ik de kans niet heel groot in dat het gaat gebeuren.
 
Ik verwachte een meid van ongeveer 30, zoals haar Grindr profiel toen aan gaf. Nou dat is ze niet

Toen had ze nog wat minder fotos op dr profiel en leek ze heel slank, is ze ook niet echt.

Het pijpen viel enorm tegen want ze gaf aan één of andere pijpgodin te zijn.

Alleen die reet is wel lekker en lijkt naturel. Maar geen strakke kut helaas.
 
Inderdaad grappig hoe de meningen verdeeld zijn. De topicstarter vergeleek haar met Emily waar hij ook positief over was en dat vond ik helemaal niks.
Smaken verschillen en gelukkig maar. Ik hou van een beetje vol.
Kijk ik naar de foto's dan ziet ze er wel goed uit. Hele mooie kont en ziet er inderdaad naturel tegen.
En die leeftijd daar wordt altijd mee gerommeld in die advertenties behalve Paula want die is echt 48. Maar bv Paloma wat echt een lieve en aardige dame is zoals ik haar ken staat op kinky met 34 jaar terwijl ze de 50 al gepasseerd is.
Maar die Yessica zit hier wel al een tijdje dus geen rondreizend circus en dat is wel positief.
 
Oh ja trouwens, ze is niet Amerikaans, Spaans of West Europees wat hier te lezen valt, maar een Braziliaan
Geen idee waarom ze dat doen maar gebeurd meer, Emily zei altijd dat ze uit Venezuela kwam. En ik geloof Bettina dat ze uit Brazilie kwam. Beide uit Ecuador.. heb er ooit wel eens eentje prive bezocht die zei dat ze uit de VS kwam terwijl ze hier vandaan kwam:):):)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan