Recensie Yessica, Club Mabuhay, Helchteren 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank3500

Stamgast
268
19/03/22
324
41
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag zeer druk in Mabuhay (11.15 u.) zodat ik zelfs moest wachten (buiten in auto) want alle bedden waren bezet. Na een kwartiertje kon ik binnen (ik had twee klanten zien weggaan), maar stonden er maar twee dames in de line-up. Lucy en Yessica. Lucy kende ik al, maar Yessica was nieuw voor mij en dan aarzel ik niet: Yessica. Bovendien was het mijn profiel: slank, kort ros haar, zot, vrij klein. Ze was al iets ouder: ik had haar 35 jaar geschat maar ze was toch nog enkele jaren ouder. Ook haar borsten waren vol, maar ik nog niet zien of ze naturel waren of nep.
Naar boven en terwijl was ze al aan het praten in het Spaans. Ik kon er niets van maken, maar ik kon voorspellen dat het zot zou worden met zo'n meid. :love:.
Boven aangekomen stelde ze me allerlei vragen waar ik ook weinig van kon maken. Tussendoor wel enkele woorden Engels zodat het toch lukte om te zeggen dat ik een douche had genomen enz. Ze ontkleedde zich en inderdaad zag ik een fijn smal klein lichaam, mooi bruin, met mooie borsten (B of C) maar niet naturel. De chirurg had wel goed werk geleverd.
Ze begon met innige tongkussen (eerste beetje mondwater genomen) en dat ging een tijdje door. Ik vermoed dat ze hiervan genoot want het 'wilde' begin begon meer en meer sensueel tongen te worden. Vermits ze op mij lag, kon ik vrij gemakkelijk (ze was kleiner dan ik) in haar spleetje. Ik probeerde ook in haar poepgaatje, maar daar was ze een beetje bang dat ik dezelfde vingers gebruikte. Daarom kreeg ik, na een hele Spaanse uitleg met veel gelach, een condoom waarmee ik haar poepje toch kon/mocht penetreren.:)
Na en tijdje zakte ze af naar mijn borsten om die te kneden en mijn tepels te knijpen en te kussen. Nog verder afgezakt en mijn harde piemel was aan de beurt. Hierbij ging ze diep en vergat ze ook mijn ballen niet. Geile bedoeling. Ze vroeg weer met een hele uitleg of ze ook mijn kontje mocht vingeren, en ja hoor ... een condoompje rond enkele vingers en de volgende 10 minuten pijpte ze me en tegelijk ging ze goed tekeer in mijn kontje. Ik genoot!! o_O
Even moeten bedaren of ik zou klaarkomen. Ik vroeg of ze op haar rug ging liggen zodat ik haar vagina kon likken: fris en mooie lippen (niet te groot, niet klein). Ik voelde dat ze hier echt van genoot, zeker als ik haar clitje zoog. Ze wou dat ik daarmee een tijdje doorging. Ondertussen had ik mijn (juiste) vinger opnieuw in haar poepje gestoken zodat haar hele schaamstreek gestimuleerd werd. Ze werd ook goed nat.
Tijd om te neuken. Eerst pijpte ze me zodat ik terug hard was geworden, en toen in haar nauwe gleuf net niet klaargekomen. Dat beweerde ik om mooi op haar borsten klaar te komen. Ik had me net op tijd teruggetrokken zodat haar borsten helemaal vol mijn sperma zaten. Overvloed aan zakdoekjes om alles proper te maken ...
Ondertussen weer volop bezig in het Spaans, maar weinig van begrepen. Ze is ook contant aan het lachen, echt een gekke doos. Ze zei dat me zeker nog een massage wou geven. Op mijn buik en ze begon zeer sensueel met mijn voeten en tenen (eerste keer in Mabuhay) en dan de rest van het lichaam naar boven. Ik merkte dat ze meer dan gemiddelde massagekunsten bezat en (als ik het goed had begrepen) heeft ze dat ooit professioneel gedaan.
Na iets meer dan een half uurtje kwam Monica roepen dat de tijd om was. Geweldige ervaring! Ze wist met haar zotheid geen blijf toen ik haar nog een doosje pralines gaf ('dat is alleen voor mij' zei ze :LOL: ).
Pas wel op met haar schmink. Ik heb met enkele natte zakdoekjes mijn lippen en gezicht afgewreven en die zaten inderdaad onder de schmink. Goed dat ze zelf daarop wees.
Weer een nieuwe topervaring voor deze prijs. Daarom een klein cadeautje in de vorm van pralines omdat ik geen extra geld bij had als fooi.

Terug
Bovenaan Onderaan