- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://victoriasecretgarden.be/masseuses/yhamila-notre-beaute-caliente/
- Totale kosten (in euro)
- 80
Mooie website, en meer belangrijk, bevat mooie vrouwen, daarom deze morgen mijn kans gewaagd.
Yhamila sprak me het meest aan van de aanwezige dames.
Foto's zijn zeer waarheidsgetrouw, het is een knappe madam met een mooi figuur.
Tot daar het positieve, de rest viel eigenlijk dik tegen voor mij.
Eerst een douche genomen (had ik thuis ook al gedaan, maar je weet wel, goede indruk geven), en dan op bed.
De opwarming was zeer koel, beetje wrijven en een paar kusjes op mijn lichaam.
Haar borsten (fake, en niet mooi afgewerkt) waren gevoelig, dus ook daar mocht ik niet teveel aankomen, vingeren mocht ook niet.
Heb 2 kusjes op de mond gekregen, vroeg zelfs niet om tongzoenen.
Van zodra ik stijf begon te worden vroeg ze pmc of pzc. Pzc blijkt +50€ te zijn, dus mijn voorgevoel volgend liet ik het maar zo.
Rode condoom errond
, en ze begon eraan.
Pijpen was mechanisch en door die verrekte condoom, met weinig gevoel.
Na 3 min kwam ze al on top, maar ook dat kon ze blijkbaar niet lang volhouden en vroeg ze om te switchen.
Heb haar dan nog in missio en doggie genomen, waar ik wel goed mocht doorstoten.
Al bij al niet positief dus, niet de minste klik, eerder machinale standaardsex.
Heb 30 min binnengeweest, maar daar was al een kleine 10 min wachttijd (beneden) en een douche bij.
Denk dat ze me bij dit huis niet gaan terugzien.
Yhamila sprak me het meest aan van de aanwezige dames.
Foto's zijn zeer waarheidsgetrouw, het is een knappe madam met een mooi figuur.
Tot daar het positieve, de rest viel eigenlijk dik tegen voor mij.
Eerst een douche genomen (had ik thuis ook al gedaan, maar je weet wel, goede indruk geven), en dan op bed.
De opwarming was zeer koel, beetje wrijven en een paar kusjes op mijn lichaam.
Haar borsten (fake, en niet mooi afgewerkt) waren gevoelig, dus ook daar mocht ik niet teveel aankomen, vingeren mocht ook niet.
Heb 2 kusjes op de mond gekregen, vroeg zelfs niet om tongzoenen.
Van zodra ik stijf begon te worden vroeg ze pmc of pzc. Pzc blijkt +50€ te zijn, dus mijn voorgevoel volgend liet ik het maar zo.
Rode condoom errond
Pijpen was mechanisch en door die verrekte condoom, met weinig gevoel.
Na 3 min kwam ze al on top, maar ook dat kon ze blijkbaar niet lang volhouden en vroeg ze om te switchen.
Heb haar dan nog in missio en doggie genomen, waar ik wel goed mocht doorstoten.
Al bij al niet positief dus, niet de minste klik, eerder machinale standaardsex.
Heb 30 min binnengeweest, maar daar was al een kleine 10 min wachttijd (beneden) en een douche bij.
Denk dat ze me bij dit huis niet gaan terugzien.