Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
YY heeft onlangs een rechtszaak gewonnen tegen de gemeente Roermond. Maar het grootste probleem is dat ze geen bankrekening hebben waar ze contant geld af kunnen storten.

Als daar alles via pinbetalingen moet, dan vraag ik me af of dat werkbaar is voor een bordeel. De meeste bezoekers zullen liever cash betalen dan via de pin. Dames idem dito.

Dan heb je natuurlijk ook nog het gedoe met de gemeente Roermond. Over het algemeen kun je via de rechter wel je gelijk halen, maar als de gemeente eenmaal iets dicht wil, dan stopt men vaak niet na een verloren rechtszaak. Dus na eventuele opening zal elk wissewasje wel weer aangegrepen worden om moeilijk te gaan doen.
 
Laatst bewerkt:
Vreemd… het is een wettig betaalmiddel en moet geaccepteerd worden. Anders kan je het altijd bij de Nederlandse bank inleveren. Dit kan het probleem niet zijn.
 
Vreemd… het is een wettig betaalmiddel en moet geaccepteerd worden. Anders kan je het altijd bij de Nederlandse bank inleveren. Dit kan het probleem niet zijn.
Ja, het is een wettig betaalmiddel. Maar niemand is verplicht om een wettig betaalmiddel te accepteren. Ook een rechtszaak over geweest tot aan de Raad van State. ING is niet verplicht YY deze stortingsfaciliteit te verlenen.

Wat een normale bedrijfsvoering voor YY een pak lastiger maakt.
 
Makkelijk zat de hopelijk YY weer open en iedereen de entree dan maar pinnen, de dames hebben hun eigen (buitenlandse bankrekeningen waar ze niet moeilijk doen over cash geld)
En voor sommige heren geen stress, de naam op de bankafschriften bij dit soort zaken is natuurlijk nooit sexclub de geile panther om een dom voorbeeld te noemen maar een lastig te herleiden naam van een anonieme b.v. of iets dergelijks.
 
Makkelijk zat de hopelijk YY weer open en iedereen de entree dan maar pinnen, de dames hebben hun eigen (buitenlandse bankrekeningen waar ze niet moeilijk doen over cash geld)
Waar haal je dat vandaan? In sommige herkomstlanden van dames gaan ze zeker erg moeilijk doen als er elke maand 10k of zo wordt gestort.
 
Makkelijk zat de hopelijk YY weer open en iedereen de entree dan maar pinnen, de dames hebben hun eigen (buitenlandse bankrekeningen waar ze niet moeilijk doen over cash geld)
En voor sommige heren geen stress, de naam op de bankafschriften bij dit soort zaken is natuurlijk nooit sexclub de geile panther om een dom voorbeeld te noemen maar een lastig te herleiden naam van een anonieme b.v. of iets dergelijks.
Ja de meeste clubs gebruiken naam van een verzonnen restaurant... Toch zie ik daar ook een probleem, "schat waarom eet jij een paar keer per dag voor precies 50 euro??"
 
Ja de meeste clubs gebruiken naam van een verzonnen restaurant... Toch zie ik daar ook een probleem, "schat waarom eet jij een paar keer per dag voor precies 50 euro??"
In België in een club weleens gepind. Daar kwam op de afschriften een bvba te staan die in niets leek op een seksclub. Maar via Google kwam je uiteindelijk wel uit op hetzelfde adres.

Uiteindelijk zal de naam van de rekeninghouder overeen moeten komen met de naam van het bedrijf. Over een bedrijf zijn altijd gegevens te vinden, al is het maar de naam en het adres.

Dat precies € 50 kun je wel omheen werken. Ene keer vraag je om € 52,50 te pinnen, andere keer € 53,95, etc. Als je een vrouw hebt die graag controleert, dan wordt het sowieso lastig. Niet alleen als ze gaan zoeken naar de naam van het bedrijf, maar ook bv. dat je je eten (als je zegt dat je dat gaat doen) blijkbaar altijd vooraf betaalt (gezien het tijdstip van pinnen).
 
Het probleem is niet dat de dames cash krijgen en wat zij daar mee doen maar de entree...als je open kan gaan door alleen het pinnen dan gaan ze gerust wel open...er is meer aan de hand...burgemeester wil het niet
 
Het probleem is niet dat de dames cash krijgen en wat zij daar mee doen maar de entree...als je open kan gaan door alleen het pinnen dan gaan ze gerust wel open...er is meer aan de hand...burgemeester wil het niet

Dat klopt maar gelukkig hebben we ook nog rechters die los staan van wat een burgemeester wil en daar is het dan nu op hopen.

Waar haal je dat vandaan? In sommige herkomstlanden van dames gaan ze zeker erg moeilijk doen als er elke maand 10k of zo wordt gestort.

In sommige landen misschien wel ja, echter in de meeste Balkan landen is geld nog altijd koning en cash ook in grotere bedragen zeer gangbaar, maar dacht jij nou ook serieus dat de meeste dames alles opsparen en op de bank zetten wat ze binnen krijgen.
Als ik naar veel dames hun auto en levensstijl kijk denk ik het niet, wie het breed heeft laat het breed hangen en later is nog erg lang als je 21 jaar oud bent en bakken met geld verdient...
 
Cash is in het oosten nog wel gangbaar, maar als je het op je rekening wilt storten (daar ging het hier om), dan krijg je wel vragen als het om relatief grote bedragen gaat.

De meesten zullen vrijwel alles verbrassen, ja. Veel kunnen niet met geld omgaan, helemaal niet als ze eerst niks hadden en er nu redelijk wat binnen komt, dan nog dure vriendjes, familie die erg snel went aan de WU-transfers elke week/maand.
 
Dat klopt maar gelukkig hebben we ook nog rechters die los staan van wat een burgemeester wil en daar is het dan nu op hopen.



In sommige landen misschien wel ja, echter in de meeste Balkan landen is geld nog altijd koning en cash ook in grotere bedragen zeer gangbaar, maar dacht jij nou ook serieus dat de meeste dames alles opsparen en op de bank zetten wat ze binnen krijgen.
Als ik naar veel dames hun auto en levensstijl kijk denk ik het niet, wie het breed heeft laat het breed hangen en later is nog erg lang als je 21 jaar oud bent en bakken met geld verdient...
@T85 bij de toeslagen affaire is wel gebleken dat rechters hun oren laten hangen naar de overheid, dus er van uit gaan dat de "onafhankelijke" rechters tegen de wil van de Burgemeester ingaan is wel erg optimistisch.

Ik had altijd blind vertrouwen dat we in de dit land een onafhankelijke rechtspraak hebben, maar mijn ogen zijn wel open gegaan de laatste jaren, niet alleen wat ik in de media verneem maar ook zelf in aanraking geweest met overheid en rechters, en uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat de rechtspraak echt niet zo onafhankelijk is en al snel meegaat in het oordeel/advies van een overheidsinstantie, als burger met beperkte middelen sta je echt machteloos als de overheid tegen je is, nee dit is geen conspiracy theory, en ook geen rancune tov de overheid, gewoon eigen ervaring.
 
Deze uitstekende club is druk bezig om de deuren terug te openen, tegen de zomer wordt gezegd...we will see. Zou een prima zaak zijn om een goede saunaclub te hebben in deze regio.
 
Meer aanwijzingen dat de mooiste saunaclub van Nederland binnenkort terug opengaat. Een zegen voor eenieder die kwaliteit weet te waarderen en zal zeer velen plezieren.
 
Staat er al ongeveer 1 jaar, dus ze kunnen wel druk bezig zijn maar vooralsnog blijven ze gewoon dicht.
In ieder geval zijn er nog geen vergunningen verleend en de burgemeester heeft blijkbaar geen haast met de door de rechter gevraagde verklaring van haar handelen.
 
Het bericht op de YY website staat er idd al geruime tijd. Er zijn echter onlangs vacatures geopend door YY, insider gaf al te kennen dat de vergunningen spoedig zullen toegekend worden en dames in S6 staan te springen om er te mogen beginnen. Waar rook is, is vuur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan