Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat een mooie sauna club was/is dit…..

Heb er 3 verbouwingen meegemaakt en het werd er steeds beter op!! Het eten de wellness de kamers de tuin, ruime parkeerplaats vriendelijk personeel!!

Het was er zo goed dat zelfs de man van de ( vrouwelijke burgemeester uit Roermond ) er kwam 😅
Vandaar de inval waarschijnlijk..

Ik denk als de politie een inval doen bij alle middelbare scholen in Roermond dat ze meer drugs gaan vinden…
Gaan ze die scholen dan ook sluiten?
 
De plaatselijke politiek had geen invloed op het sluiten van de club. De sluiting is door de burgemeester doorgedrukt.
Burgemeesters hebben op grond van het handhaven van de openbare orde en veiligheid de bevoegdheid panden te sluiten.
Horeca zaken, saunaclubs maar ook woonhuizen gaan dicht wanneer de burgemeester dat besluit neemt.

Het is een van de oorzaken waarom burgemeesters bedreigd worden.
 
De plaatselijke politiek had geen invloed op het sluiten van de club. De sluiting is door de burgemeester doorgedrukt.
Burgemeesters hebben op grond van het handhaven van de openbare orde en veiligheid de bevoegdheid panden te sluiten.
Horeca zaken, saunaclubs maar ook woonhuizen gaan dicht wanneer de burgemeester dat besluit neemt.

Het is een van de oorzaken waarom burgemeesters bedreigd worden.
Dat een burgemeester dit recht heeft is wat mij betreft helemaal OK, iemand zal in sommige gevallen een beslissing moeten nemen (soms op erg korte termijn, waarbij uitgebreidt polderen geen optie is)

Wat natuurlijk daarna gebeurd, dat is pas echt bedenkelijk, als getroffene heb je weinig rechten, en procedures duren vaak jaren om zo'n beslissing aan te vechten, ondertussen ga je als betrokken partij financieel en emotioneel natuurlijk helemaal onderuit.
Voorbeelden genoeg van overheidsoptreden waarbij slachtoffers het nakijken hebben. Op dit vlak zal onze overheid toch echt veel meer oog moeten gaan krijgen voor betrokken partijen en veel sneller gaan schakelen.
 
Er is weinig verweer mogelijk tegen de beslissing van burgemeesters.
Als benadeelde kom je terecht in een bodem procedure die jaren kan aanslepen.

De YY zaak maakt duidelijk dat deze bevoegdheid van burgemeesters anders moet worden geregeld.
Burgemeesters krijgen regelmatig te maken met bedreigingen nadat ze besloten hebben een pand te sluiten met bestuursdwang.

Dat is voldoende reden om de bevoegdheid niet langer aan burgemeesters over te laten.
 
Er gaat een gerucht dat de echtgenoot van mevrouw Donders regelmatig te vinden was bij YY.
Om misverstanden uit te sluiten: Meneer Donders kwam niet bij YY om de temperatuur van het zwembadwater te meten.

Het was vrouwlief ter ore gekomen. Zij zocht wraak.
Inmiddels is zij weg als burgemeester van Roermond.

Donders is vertrokken uit Roermond omdat er geen werkbare relatie meer was met de gemeenteraad.
Door voortdurende ruzies, met name met de partij van Jos van Rey, is Donders opgestapt.
Ze is nu waarnemend burgemeester in Maashorst.
 
Laatst bewerkt:
Dat je met dit beroep geen rekening mag hebben?
Een zelfstandige kan hier bij iedere bank een rekening openen.
Een zelfstandige vergunde sekswerker kan maar heel erg moeilijk een bankrekening openen, bijna onmogelijk. Ook veel seksinrichtingen zitten hierdoor in de problemen
Tja en dan vind men het gek dat veel dvp'ers in de illegaliteit werken. Een vergunning (als men deze al krijgt) kan soms wel 5000 euro kosten met alle toeters en bellen eraan.
Een vergunning voor een seksinrichting kost zelfs soms nog meer. Voor een zelfstandig, alleen werkende sekswerker zal het niet zo duur zijn. Maar dan moet ze eerst een vergunning krijgen, in een huurhuis mag het zo wie zo niet. Verder moet ze alleen werken zonder hulp van iemand anders, anders word ze gezien als bedrijf
Tja en dan vind men het gek dat veel dvp'ers in de illegaliteit werken. Een vergunning (als men deze al krijgt) kan soms wel 5000 euro kosten met alle toeters en bellen eraan.
 
Laatst bewerkt:
Dat weet ik niet, want ik ben geen sexwerker. Maar ik denk dat dit wel goed gaat. Bij KNAB kon het altijd al, maar die accepteren geen cash, dus daar heb je maar beperkt wat aan. Maar ABN AMRO is een interne campagne gestart om de eigen medewerkers voor te lichten dat dit nu kan en ook ING en De Volksbank hebben positief gereageerd. In april/mei wordt er geëvalueerd. Dus het ziet er wat dat betreft wel positief uit. Maar laten we nu het weer over YY hebben in dit topic.
 
Tja en dan vind men het gek dat veel dvp'ers in de illegaliteit werken. Een vergunning (als men deze al krijgt) kan soms wel 5000 euro kosten met alle toeters en bellen eraan.
Een vergunning voor een privehuis kost nog geen 5k.... thuiswerksters werken nu vaak bewust illegaal omdat ze geen belasting willen betalen en of hoge huurkosten van raam willen hebben
Een bankrekening openen is voor een sexwerker tegenwoordig gelukkig eenvoudig:
https://nos.nl/artikel/2499054-zake...-mogelijk-eindelijk-behandeld-als-ondernemers
In de praktijk is dat helaas nog steeds niet zo
 
Ik kom regelmatig nog ex-YY dames tegen in diverse clubs. De afgelopen weken hebben verscheidene dames uit een naburige club mij gezegd dat ze gecontacteerd zijn door YY en dat de club open gaat na de zomer dit jaar. De brandschade van vorig jaar is hersteld. Ze hadden foto's ervan op hun smartphone. Deze zagen er inderdaad gerenoveerd en vernieuwd uit dan hoe ik mij het pand herinner voor de sluiting destijds.
 
Terug
Bovenaan Onderaan