Recensie You you, Wijchen (vh Amsterdam, Almelo, Nijmegen) 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SHM

Wandelaar
32
18/11/21
34
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/4486486-you-you
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op kinky deze dames gevonden. Hier gezocht maar geen recensie gevonden. Bij deze dus:
You you is een Chinese dame. Contact via WA ging vlot, engels is redelijk.
Ze ontvangt niet in Nijmegen zelf maar een dorp in de buurt. Parkeren in een woonwijk waar ik na aankomst het huisnummer kreeg. Het is een gewone woning.
De deur openen duurde even, was zelfs even bang dat ik verkeerd was. Bij binnenkomst verwelkomt met een lekkere kus. Het is de dame van de foto's, iets ouder denk ik. Vervolgens naar boven, administratie gedaan en gedoucht. Daarna aangevangen met het echte werk. Ik vond haar erg enthousiast, goed lijf, mooie borsten. Ze tongzoent goed. Goede opbouw en doet nergens moeilijk over. Pijpen was lekker, mocht van mij iets dieper, overgegaan in 69 en ook dat was heerlijk. Goed schoon en heerlijke smaak. Afgemaakt met cim/cif. Daarna massage en tweede ronde.
Al met al vind ik dit een geslaagde date. Heb vaker meer geld voor minder service betaald.
Ik ga zeker nog terug zolang ze hier is.
 
Ik ben er langs geweest, maar besloten rechtsomkeer te maken. Het is een uitgeleefd huis en een grote bende binnen. Mijn lust was meteen vergaan daardoor. Het is een straat waar wat huizen op de nominatie staan om gesloopt te worden, dus vermoed dat het een soort anti kraak is.

Wellicht dat het boven op de slaapkamer wel proper was, maar dat heb ik dus niet afgewacht.

De dame zelf zag er verder niet onaardig uit en leek op de foto's.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben er langs geweest, maar besloten rechtsomkeer te maken. Het is een uitgeleefd huis en een grote bende binnen. Mijn lust was meteen vergaan daardoor. Het is een straat waar wat huizen op de nominatie staan om gesloopt te worden, dus vermoed dat het een soort anti kraak is.

Wellicht dat het boven op de slaapkamer wel proper was, maar dat heb ik dus niet afgewacht.

De dame zelf zag er verder niet onaardig uit en leek op de foto's.
Ik ben niet in de woonkamer geweest, kan dus niet zeggen of het een bende was.
De trap naar boven is idd kaal, maar de slaapkamer is prima, net bed. De douche is wat oud, maar wel schoon, kon prima douchen. Ik had met de locatie geen probleem.
 
Er stond ca een week geleden een niet eens negatieve recentie op Kiny met volgens mij een opmerking dat de dame nogal wat ouder zou zijn dan de foto's bij de advertentie
Recensies zijn nu uitgezet, waardoor deze weg is.
Zijn meteen ook extra foto's geplaatst van dezelfde dame in een andere keurig uitziende woonkamer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ze is inderdaad wat ouder dan op de foto. Ze is wel erg lief en heeft er gruwelijk veel zin in.
Het huis is inderdaad vervallen in Wijchen. Ze is erg netjes en Hygiënes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almelo/4486486-you-you
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond maar eens stoute schoenen aan getrokken om naar youyou te gaan man wat kan zij lekker pijpen zeg heb haar even laten stoppen anders kwam ik te snel klaar dat wil ik niet ze druk eerste haar borsten in mij mond ze wil dat ik daar aan zitten zuigen en daarna lekker condoom er om en dan lekker in haar klaargekomen
 
Bij een recensie is het niet toegestaan om privé informatie over de dames te vermelden. Onder privé informatie wordt onder andere verstaan:

- Thuissituatie (kinderen, adres, stad, uitkering)
- Echte naam
- Verjaardag
- Telefoonnummers
- Drugs/Drankgebruik
- Soa beschuldigingen
- Mensenhandel/pooier vriend vermoedens
- Nauwkeurige tatoeage of tattoo beschrijvingen

 
Nu In Amsterdam.
vorige week in Arnhem nu in Nijmegen.

Vandaag bij You You in Nijmegen geweest.
Helaas het was niet You You die mij ontving maar een aziatische dame van zeg 45+. Ze gebruikt het profiel en tel nummer... Nu ik er toch was pzc deed ze super, massage was niet veel, daarna nmc. Ik had toch liever YY gehad die is wat ouder dan op de foto maar veel enthousiaster en speelser zo als ik ze ken. (YY heeft ook de ketting om als op de foto)

Het ontvangst was op hetzelfde adres als Dora. Die heb ik vorige maand bezocht. Zij was lekker speels en geil. pzc nmc en doggy was een prachtig uitzicht op haar smalle billetjes.

ohja ik hou van asiastisch Dan heb ik van de zomer bezocht, toen ze in Wijchen was.
Natuurlijk ook wat ouder dan op de foto zij deed alles met cd.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4486486-you-you#overview
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Nu In Amsterdam.
Gisteren bij You You in Nijmegen geweest. Althans bij een Chinese dame die met deze advertentie werkt, als ik andere recensies lees lijkt het erop dat er meerdere dames achter deze advertentie werken.

Contact via WhatsApp, gaat redelijk snel, de dame aan de deur zou de moeder van de dame op de foto van de advertentie kunnen zijn en is in mijn ogen 45+.

Maar aangezien ik er nu eenmaal toch was, besloten om het bezoek toch te doen, had gekozen voor full options.

De positieve punten.
- ze pijpt lekker
- ze neukt lekker in meerdere posities
- je mag meerdere keren klaarkomen
- ze heeft lekkere strakke billen
- ze is fris
- ze kreunt niet overmatig of nep

De minder punten.
- ze is absoluut niet de dame van de foto
- ze doet niet aan tongzoenen
- ze spreek geen Engels, hooguit paar woorden, alles gaat via Google translate
- anaal lukte niet (wellicht wel mogelijk voor kleiner geschapen mannen)
- massage is matig

Als totale waardering heb ik haar een onvoldoende gegeven, voornamelijk omdat het niet de dame van de advertentie is.
Hoop toch nog een keer de echte You You te kunnen bezoeken, ook al schijnt ze wat ouder te zijn dan op de foto.
 
Gewoon vragen via app of je de dame van de foto`s ontmoet. Meiden zijn vaak samen en als de ene bezet is word de klant doorgestuurd naar een vriendin die op dat moment vrij is.
 
Ik zie net in de advertentie van You You dat ze tegenwoordig ook anaal doet? Ik ben een half jaar geleden bij haar geweest in de buurt van Nijmegen en heb haar toen kunnen likken, maar ze wilde niet dat ik haar strakke gaatje zou likken of aanraken, laat staan dat mijn dappere soldaat naar binnen mocht..
 
You you is weer in Nijmegen.
Afspraak gemaakt, verteld dat ik haar ken en gevraagd of ze het echt is.
Helaas, bij aankomst toch een andere.
Omgedraaid en teleurgesteld naar huis.
Erg jammer dit, account wordt dus door een ander gebruikt.
 
You you is weer in Nijmegen.
Afspraak gemaakt, verteld dat ik haar ken en gevraagd of ze het echt is.
Helaas, bij aankomst toch een andere.
Omgedraaid en teleurgesteld naar huis.
Erg jammer dit, account wordt dus door een ander gebruikt.
Mijn ervaring bij Dan en Dora is dat zij het wel zijn. YY is echt balen dat ze dit misbruiken En zelfde 06. Zag anaal staan gisteren wat yy nooit heeft gedaan. Had mijn twijfels al. nu bevestigd. Bedankt voor je bericht.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4486486-you-you
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Goed nieuws wandelaars, ik zag vd week dat ze ff weg was en weer terug. De foto op de App is een andere dame dan You You en zag er mooi uit.
Dus ik dacht: ik zal mij wel op offeren voor mijn mede wandelaars.
Inderdaad de dame is niet YY maar wel de dame van de App foto. Ze is slanker dan YY en ze ziet er goed uit. Hele mooie billen. Ze is (normaal) vriendelijk en bij mij was ze uitdagend gestart met een massage. Ik vond het Top. Ontvangt nu in Wijchen.
Mijn bezoek was nu zeer kort maar zeker voor herhaling vatbaar. Ze is denk ik ergens tussen de 38 en 42 jaar, blijft moeilijk te schatten.
Ze praat wat Duits en Engels, geen volledige zinnen maar dat drukt de pret niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Vandaag langs deze dvp geweest. Ze zit nu in Rotterdam. In een buiten wijk. Ze hebt een kamer gehuurd bij iemand. Een klein kamertje in een flat. Haar huisbaas is toen aanwezig toen ik haar bezocht. Weinig privé. Beetje storend als hij op slippers heen en weer loopt. Deze dame is trouwens niet degenen op het foto. Is ook wat ouder. Ik denk dat ze 42 tot 46 jaar oud is. Ze hebt een A cup. Beetje hang tieten. Afgesproken voor 30 min €100. Ook gevraagd pijpen zonder cd en klaar komen in mond. Zij zei €20 extra. Pijpen was goed. Likt lekker je ballen en doe haar best. Zij vroeg wat ik lekker vind. Dat is ok. Opzicht lief en goed. Standaard doggy en miso gedaan. Toen ik bijna klaar kwam en cd verwijderde om in haar mond klaar te komen vroeg ze €30 extra. €20 extra mag wel op haar borsten klaar komen. Ik wilde in haar mond en gezicht klaar komen. Dus €30 extra betaald en in haar mond klaar gekomen. Ik zal helaas niet terug keren. Omdat zij totaal niet mijn type is. Mocht enigszins een beetje op degene van het foto. Dan wellicht terug keren. Maar deze dvp is wat dikker en ouder. Ondanks enige goede service
 
Terug
Bovenaan Onderaan