Zo ongeveer vanaf het begin van Yumi kom ik hier regelmatig. Op de voorloper van deze site heb ik hierover meerdere keren verslag uitgebracht. De laatste tijd schrijf ik te weinig maar ik zal proberen vaker recensies te schrijven, want toppers zoals Roxy, Ruby en anderen verdienen zeer positieve recensies.
Vandaag helaas een bericht over veruit de slechtste ervaring bij Yumi ooit. Veel dames aanwezig en ik koos voor Jill. Een heel knappe vrouw met Marokaanse roots. Blijkbaar haar eerste vernieuwde werkdag na eerder bij CarpeDiem gewerkt te hebben. Voor een uur geboekt. Op de kamer was ze enkel met haar telefoon bezig en zat een gesprek er niet in. De massage was waardeloos. Een beetje wrijven zonder gevoel. Na 15 minuten omdraaien en direct de opbouw naar de afwerking. Eerlijk is eerlijk, dat was fijn, maar zo voorbij. Nog half hangend in het hoogtepunt geeft ze papier zodat ik de boel kon opruimen en gaat ze zelf onder de douche. Terwijl ik douche zit ze weer volop op haar telefoon.
35 mi1nuten later na kamegang r
staan wij weer bij de receptie. Op de vraag of het beviel eerlijk gezgd dat dit niet goed was. Na enige discussie 40 euro terug gekregen.
Het geld is bijzaak. Ik betaal graag voor wat ik krijg, maar dit kan niet. Ik ga al minder naar Yumi en zeker niet als ik geen vaste betrouwbare dame zie.
Te vaak valt het tegen. Wt denkt een dame als Jill, hij mag blij zijn dat ik met mijn mooi figuur en kopje samen met hem ben. Ik hoef mijn best niet te doen.
Doe dit werk dan niet. Je verpest het voor collega's die wel hun best doen.