Recensie Yuan, Amsterdam ZO (Diemen) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LXIX

Stamgast
326
13/09/21
416
17
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8674693-yuan
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wanneer jze Yuan als artiestennaam gebruikt is het te verwachten dat ze puur werkt voor het geld. En met dat gevoel ben ik ook weggegaan. Dit was de slechtste ervaring met een Chinese dame op leeftijd die ik de laatste maanden heb gehad.

Ze ontvangt in een bekend studenten appartement waar ik al verschillende landgenoten van haar heb mogen bezoeken. Het was een gok, maar ik heb gewoon daar aangebeld en het was het juiste appartement. Ze vond het niet leuk dat ik haar zonder adres details had gevonden. Ik wel.

De binnenkomst was dus geen succes. Ze was gekleed in zo'n Chinees variété jurkje, is de dame van de foto, met normaal postuur. Elke poging tot zoenen werd resoluut verijdeld. En dat had de reden moeten zijn om om te draaien. Niet gedaan.

Het schoonmaak ritueel was zo mogelijk nog erger dan normaal. Er ging een halve doos Dettol doekjes door heen. En ook tijdens de PZC werd er keer op keer gepoetst. Ze deed dat ook met haar (geschoren)kutje. Wanneer ze goed nat werd, hup doekje droogwrijven. En ook dat geeft geen lekker gevoel. Vingeren wat wel op de lijst staat mocht ook niet.

Wel lekkere C-cup met mooie tepels, niet stevig, puur natuur en heerlijk om op te sabbelen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan