- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2060794-yue
Wat een afknapper.!
Afgaande op haar site op kinky, foto's en "reviews" leek me dit wel een interessante dame.
Voor de tweede keer (twee weken terug was ze ook in Ehv) ben ik voor niks naar haar gereden nadat ik eerst via Whatsapp contact had gemaakt.
Ik moest me wederom melden als je bij het 'hotel" was gearriveerd en ze wilde (voor haar eigen "zekerheid") een selfie van me zien.
Tot zover geen probleem voor mij, maar vervolgens zegt ze dat de afspraak niet kan doorgaan terwijl ik al voor de deur sta en of ik in de auto kan wachten.
Beide keren volgden er allerlei "smoesjes' waarom ze mij niet kon ontvangen.
Aangezien ik hier totaal geen zin in had ben ik weer vertrokken.
Een kwartier later krijg ik allerlei berichtjes en excuses en biedt ze gratis "extra's" aan als ik alsnog langs kom.
Helaas.
Voor mij was de lol eraf.
Mijn advies: trap er niet in!
Afgaande op haar site op kinky, foto's en "reviews" leek me dit wel een interessante dame.
Voor de tweede keer (twee weken terug was ze ook in Ehv) ben ik voor niks naar haar gereden nadat ik eerst via Whatsapp contact had gemaakt.
Ik moest me wederom melden als je bij het 'hotel" was gearriveerd en ze wilde (voor haar eigen "zekerheid") een selfie van me zien.
Tot zover geen probleem voor mij, maar vervolgens zegt ze dat de afspraak niet kan doorgaan terwijl ik al voor de deur sta en of ik in de auto kan wachten.
Beide keren volgden er allerlei "smoesjes' waarom ze mij niet kon ontvangen.
Aangezien ik hier totaal geen zin in had ben ik weer vertrokken.
Een kwartier later krijg ik allerlei berichtjes en excuses en biedt ze gratis "extra's" aan als ik alsnog langs kom.
Helaas.
Voor mij was de lol eraf.
Mijn advies: trap er niet in!