Recensie Yuelle, Doetinchem, Eroscentrum Escape k25 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50,00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo,

PR agent Pimpeloentje wil ook nog even wat promo en andermaal duit in het zakje van deze lieve,welgevormde en goedlachse dame doen.

Maak inmiddels graag extra rondje om de kerk om deze part time date te visiteren.
Ondanks de standaard sessie hebben we blijkbaar toch bij ons beiden een buitengewoon plezierige vaste suc6formule gevonden.

De kenners weten inmiddels weer genoeg.

Met klem aangeraden!
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

PR agent Pimpeloentje wil ook nog even wat promo en andermaal duit in het zakje van deze lieve,welgevormde en goedlachse dame doen.

Maak inmiddels graag extra rondje om de kerk om deze part time date te visiteren.
Ondanks de standaard sessie hebben we blijkbaar toch bij ons beiden een buitengewoon plezierige vaste suc6formule gevonden.

De kenners weten inmiddels weer genoeg.

Met klem aangeraden!
Zo herkenbaar.
Een half uurtje bij haar is altijd zo ontspannen, maar ook geil tegelijk. Ze weet wanneer ze gezellig kan kletsen, maar ook wanneer ze haar mond "moet" houden😉
 
Hallo voor 2 weken geleden is Yuelle plotseling op dinsdagmiddag vertrokken volgens haar buurvrouw, sindsdien is ze niet meer gezien, iemand nog contact gehad, volgens andere trouwe klant van haar is ze gestopt, iemand nog gezien of contact gehad?
 

Hallo voor 2 weken geleden is Yuelle plotseling op dinsdagmiddag vertrokken volgens haar buurvrouw, sindsdien is ze niet meer gezien, iemand nog contact gehad, volgens andere trouwe klant van haar is ze gestopt, iemand nog gezien of contact gehad?
Beste vrouwen van Doetinchem en omstreken,wees weer extra alert op uw echtgenoten want Miss Yuelle is weer op de radar gesignaleerd.En ze was weer hot en in tiptop conditie.
Ik ehm kom er zojuist met weer een gelouterde ervaring rijker vandaan!

Deze promo werd u geheel vrijblijvend en met winstoogmerk voor ondergetekende aangeboden.

Mvg,
P.L.
Hoofd PR zaken Miss Y
 
Laatst bewerkt:
Het werk van miss Yuelle was uitsteken, maar mijn jonge heer was een beetje overwerkt door de vele bezoekjes aan andere dames.
Dus deze sessie moet ik een keer overdoen voor ik een recensie kan make.
 
Mededeling voor de liefhebbers,

Vandaag deed deze betoverende en welgevormde vrouw na lange tijd eindelijk weer eens een escape poging.
De schade was dit keer de welbekende 60 eurie,maar daar krijgt dit geile mannetje dan nog immer goede service voor terug.
Toen het gordijntje open ging stond de volgende kandidaat alweer te popelen.

Sex is als geld,alleen teveel is genoeg.
 
Hela hola,

Heden middag wederom bij deze schoonheid binnengewipt.
Waren echter wel wat kapers op de kust en ze stonden nog net geen loodjes te trekken.
Het was dus even geduld aub,maar het wachten werd natuurlijk weer beloond.
Ze heeft bij mij nog altijd de kwaliteitscontrole op hoog standje staan.

Volledig opgepimpt na wederom geslaagde sessie weer huiswaarts gekeerd.

Was getekend,
P.L.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen maandag was ik al redelijk vroeg in de Escape (rond 11:00 uur) en de gordijnen bij deze schoonheid zaten al dicht. Ik dacht eerst dat ze zich nog aan het "klaarmaken" was, maar even later kwam er al een klant naar buiten.
Om niet weer te hoeven wachten, ben ik gelijk naar binnen gegaan.
Vervolgens was het als vanouds gezellig en geil. Ik heb een goede klik met haar en omdat het altijd zo goed bevalt, heb ik haar eens iets meer gegeven (geld dan hè😉).
 
Daar was ze vandaag dan weer.

Voor mij en ik denk veel anderen immer een bijzonder prettig weerzien met deze goedlachse,lieve en welgevormde vrouw.De erotische spanning was wederom weer om te snijden.

Aiii,nu snij ik mezelf in de vingers want met die reclame kom ikzelf natuurlijk weer moeilijk aan de beurt.

Groeten van PL Inc PR Agent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan