Recensie Yuna, Oostakker 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had toch binnen het half uur antwoord, je moet er rekening mee houden dat Yuna ook nog een leven heeft en natuurlijk niet gans de dag met haar smartphone bezig is.
Hetzelfde hier, afspreken ging vrij vlot. Je moet gewoon een beetje sjans en geduld hebben. Een positieve thread hier hebben helpt ook niet, want dat zorgt voor meer populariteit en whatsapp verkeer...
 
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Plassex
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/your-hairy-yuna/
Totale kosten (in euro)
270
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mama mia, wat een leuke, slimme, knappe dame, kan over alles meepraten, zeer fijn gezelschap.
Mijn verwachtingen zijn perfect ingevuld. ik was heel nerveus maar ze stelde me zeer vlug op m'n gemak.
Tijdens een korte kennismaking kon ik m'n wensen kenbaar maken en kwam ze snel ter zake, het uurtje vloog voorbij.
Wie graag een natuurlijk behaarde dame ziet... zoek niet verder.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
220 +kamer
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele weken terug een afspraak gemaakt met haar. Ik wou eens wat anders, iets waarvan je kan vermoeden dat het ongecompliceerd zal zijn. Ze verschijnt als een girl next door. Maar van zodra er wat wordt ontbloot zie je dat niets is wat het lijkt: 100% naturel. Lekkere borstjes en ongeschoren benen, oksels, buik, etc. Haar intieme zone is sterker behaard dan bij mezelf :cool: Alles wel heel erg fris.
Seks met haar is zoals zijzelf: heel erg spontaan zonder taboes maar met respect.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan