Recensie Yvonne (Afr.), Den Haag, Doubletstraat 29 k4 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer bij Yvonne langsgeweest. Wat een topper is dat toch. Zoenen, pzc, overal kussen en uiteindelijk Russisch klaargekomen. Heerlijke vrouw. Kom bijna nooit aan neuken toe bij haar maar dat geeft niet.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was weer eens toe aan een nieuw adresje, en zeker omdat de keuze niet breed is, kom je al snel bij een nieuwe dame uit. Ik had Yvonne al vaker zien zitten, maar ze heeft me nooit echt bijzonder aangesproken, ondanks het gewoon een hele mooie vrouw is, zeker voor haar leeftijd (ik schat dat ze ergens halverwege de. 40 is).Ga toch meestal voor de iets jongere dames, daar ik zelf ook wat jonger ben. Misschien komt het ook omdat ze heel vaak op haar telefoon kijk, wat toch minder uitnodigend is. Door de reviews was ik toch erg benieuwd geraakt, dus zodoende bij haar naar binnen gestapt.
Eenmaal binnen heeft ze volledig aandacht voor je en is het echt een fijne vrouw in de omgang. Gekozen voor een pzc-date omdat ik dacht dat de mede-forumleden daar wel positief over waren. Dat bleek al snel een goede keuze. Ze vroeg mij hoe veel ik voor pzc-date wilde betalen. Dat ze dat aan mij vroeg overviel me een beetje, maar 75 leek mij redelijk. Achteraf denk ik dat minder ook had volstaan, maar heb er geen spijt van. Samen wasje gedaan, zij zette een muziekje op en ze kwam bij me zitten. Ze heeft me heerlijk gepijpt en deed dat met veel afwisseling. Ook lekker wat spuug erbij en zo af en toe even Russisch tussen haar grote neptieten. Ik mocht overal wel aanzitten, al gleed ik nergens naar binnen. Volgens mij is er veel mogelijk bij haar. Ik heb een heerlijk kwartiertje gehad, geen moment het idee gehad dat ik moest haasten en zij nam ook de tijd voor me. Klaargekomen op haar borsten, zonder daarvoor betaald te hebben. Al met al een heerlijke ervaring met haar gehad en denk dat ik haar zeker nog eens ga bezoeken.

Weet iemand of zij nog steeds anaal aanbiedt? Zie dit in oude reviews wel genoemd, maar in de meer recente niet. Heb het haar zelf niet gevraagd.

Groeten van de Buurman!
 
Ben al een poos niet meer bij haar geweest, maar betaalde altijd 50€ voor pzc.
Top dame deed soms ook uur bij haar voor 150, maar bleef vaak 1.5 uur en ze echt super Hill doet alles om je te laten komen zo vaak mogelijk.
 
Vandaag lekker Yvonne geneukt voor 100 euro. Ze ging lekker sabbelen aan mijn ballen en ging behoorlijk teasen met haar tong daaronder.
Pijpen deed ze uiteindelijk wel met condoom. Standje 69 gedaan. Zij lekker deepthroaten en gaggen en ik haar lekker beffen. Afgemaakt in missionaris. Tijdens het stoten ging ze enthousiast lachen. Godver wat geil was dat. Volgespoten en voldaan naar huis gegaan. Nu lekker een jonko roken.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond Yvonne weer eens bezocht, super
 
Maakt niet uit of ze 50+ is de service is gewoon grandioos.
Vindt het heerlijk om lekker lang gebeft te worden, maar ze kan jou zonder problemen uren lang pijpen met of zonder anaalspeeltje erbij, wat je wilt.
Heeft meer energie dan menige jonge meid.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Aan de hand van de reviews nieuwsgierig geworden naar een dame die totaal niet mijn type is.

Eenmaal binnen uitkleden en gaan liggen voor een pijpsessie dit was prima maar daarna begon de hel... on top? Te pijnlijk... oke doggy... wel voorzichtig..oke... als je in haar komt zit ze met haar rug dat je geen tempo kan maken en handje erbij... vreselijk voor zo een " ervaren dame " in missio duwt ze je nog net niet uit haar zo vreselijk gaat ze liggen.. remt letterlijk af en heeft haar benen nog net niet dicht... ik wist wel op deze manier kom ik niet klaar.. had als instaptarief 70 euro gegeven zonder naar extras te vragen dus ik verwacht wel iets langer tijd dan 15 min. Tijdens missio merkte ik dat klaarkomen niet lukt en vervolgens met de hand verwacht ze 30 euro extra??? Terwijl er al 70 is betaald voor 15 min??? Ik wist niet war ik heb meegemaakt daar binnen uiteraard geen 30 gegeven en snel weggevlogen naar de overkant op K8 naar nicol die voor 40 een prima service gaf en wel wist hoe het allemaal werkt.

Had hele hoge verwachtingen van deze dame maar in mijn ogen een van de meest slechte ervaringen in de doub die ik ooit gehad heb. Absoluut TMM voor mij met 0.0.0% herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt:
beetje raar als je toch naar binnen gaat bij een dame die totaal jou type niet is.
je staat al met 1 - 0 achter, of zij natuurlijk
het gaat niet zoals jij wil 2 - 0
enzovoort
voor een snelle goedkope zaadlozing moet je niet naar yvonne gaan.
voor os is en blijft het een topper eerste klas.
 
Ik betaal Yvonne altijd 50€ met pzc. Mijn taktiek op doublet is al altijd instaptarief van 40€ te hanteren en dan zeg ik pzc voor een briefje van 50. Vaak werkt dat voor mij. Heb weleens 1.5 uur bij Yvonne geboekt maar nooit problemen ofzo.

Moet wel zeggen dat ik al een hele poos niet geweest bent.
 
Er stond vroeger een Nigeriaanse vrouw, ik dacht dat haar naam Janet was, zij leek veel op Yvonne, het kan zijn dat deze twee vrouwen door elkaar zijn gehaald.
 
Terug
Bovenaan Onderaan