WHEM Yvonne (Flame), Bergen op Zoom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Contact gehad via mail, daar ontving ik haar nummer, daaropvolgend mijn nummer doorgestuurd en binnen een uur berichtje dat ze geen interesse meer had. Tja...kan gebeuren dacht ik maar wel vreemde gang van zaken....
Wel heel benieuwd naar haar, dus als iemand is geweest lees ik graag mee😉

Helaas wel ervaring met deze dame. Ik zou haar en haar "soft sm" praktijken mijden en vooral niet in deze " meesteres" trappen. Ongeïnteresseerd, rokend en zittend als een zoutzak, die helemaal niks doet om je als klant te plezieren. Geld had net zo goed door de brievenbus gekund.

Ook ervaring met een afwijzing gehad. Ze vraagt om een foto en als je knap genoeg bent mag je langskomen terwijl ze zelf nou niet een echt stuk is om naar toe te lopen. Er gaan foto's van haar rond maar in werkelijkheid is of lijkt ze in ieder geval 20 jaar ouder. Ze heeft een mooi kunstgebit en is grijs

Heb haar via sexjobs een berichtje gestuurd, kreeg een mailadres, foto's uitgewisseld kreeg whatsapp bericht. Volgens mij heb je contact met haar man, niet met haarzelf. Kleine gedateerde woning, niet helemaal fris inderdaad. Woonkamer met hekje afgescheiden van de gang, daar achter een grote hond. Haar man houdt zich stil in de woonkamer. In de advertentie staat een vrouw van 50, maar dat is ze lang geleden geweest. Alles hangt, ook haar buik. Gaat apathisch op haar rug op bed naast je liggen, doet alles wat je haar opdraagt (niet pijpen). In haar aanschijn wilde mijn ODOL niet meer terugkomen. Haar doos rook naar conddoom dus verder met rust gelaten. Na 20 minuten rommelen mezelf klaargetrokken en over/in haar opengetrokken doos gespoten en vertrokken. Niet voor herhaling vabaar.

Terug
Bovenaan Onderaan