WHEM Yvonne te Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen nacht afgesproken met haar althans dacht ik.
Afspraak via whatsapp verliep vrij vlot, en hup naar Breda.
Zou haar 5 min voor aankomst moeten appen zou ze aan de kant van de weg staan.
Aangekomen wilde ze me live locatie ivm fakers. Dit ook gestuurd daarop ik kom eraan, en daarna radio stilte, een kwartier gewacht nog geappt en gebeld helaas.😔
 
Ik heb haar later toch nog eens benaderd.
Toen ging het wel door met excuses van de vorige keer.
Ik heb een super geile date gehad, ze is wat apart en verward maar maakte het niet minder geil.
 
Vorige week een afspraak gehad met Yvonne, het betrof niet Breda maar Oosterhout. Bij binnen kost naar de hobby kamer geleid om vervolgens het financieel deel af te werken. Ze ging het geld wegleggen en gelijk op frissen zei ze. Ze kwam even later terug en zei toen dat het wel snel moest gebeuren wand er kwam een maatschappelijk werker. Ze zou het dan de volgende keer wel netjes met me regelen. Door de tijd te nemen en wat korting te geven. Ja dan sta je daar geld veiliggesteld en ik al uit gekleed. Dus dan maar verder dame kan goed pijpen, maar je mag niet aan haar tepels komen zijn nog al gevoelig. Vervolgens diverse standjes geneukt en lekker klaar gekomen. Daarna even opfrissen en vervolgens weer huiswaarts gegaan. Dus ik dacht kijken of ze de aanbieding zou doen als ik terug zou komen. Via whatsapp weer afgesproken en gevraagd of de aanbieding nog gold, ja hoor zei ze maar het is nu in Breda waar ik op antwoorde geen probleem. Dus gisteren maar weer naar Yvonne gegaan. En hartelijk ontvangen ze vroeg om het geld en dat gaf ik ze zo als afgesproken. Echter toen kon ze het niet herinneren dat we dat hadden afgesproken, hierop zei ik oké dan ga ik wel weer. Maar dat wilde ze toch niet dus kon het feest beginnen. Ze ging het geld weer veiligstellen en kwam terug we gingen elkaar opfrissen en toen kon ik op bed gaan liggen. Ze moest eerst nog even iets roken zei ze. Ja dan lig je daar wetende dat er nog een derde persoon in huis is, dat had ik ondertussen gehoord. Vervolgens ben ik lekker gepijpt en heb haar gebeft om vervolgens de tijd vol te maken met diverse standjes. Wel weer lekker gekomen maar gezien de ervaring van deze date niet voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan