WHEM Yvonne, Winschoten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dezelfde dame

Ik schreef in februari dit op het andere forum. Dus vanaf daar geknipt en geplakt:

Van de week bij haar geweest. Dame is hoe ik ook ben, lekker nuchter en direct, dat ligt mij wel. Uitgekleed en bij de eerste aanraking van haar kutje sidderde ze al. Haar op bed gelegd en helemaal uitgelikt, ze ging helemaal los. Daarna geneukt, ze kan flink wat hebben en lekker zacht om tegenaan te stoten. Tijdens het neuken haar gevraagd of ze die dag al was volgespoten. Al 4x zei zei, kon je het proeven tijdens het beffen? Ik zei nee kon het niet proeven maar 4x is wel geil en ze keek me aan, ik zei maar 4x is niet genoeg toch? Neeee zei ze en ik stootte flink door en spoot haar vol. Daarna haar spermakut nog even flink uitgelikt.

Volgende keer misschien een sloppy seconds, daar adverteert ze ook mee. Ze regelt dan een vriend die ze 50,- betaalt om haar te komen volspuiten, die jij dan natuurlijk betaalt aan haar. Je kunt die vriend haar laten volspuiten en hem laten vertrekken, hij opent dan de deur voor je en gaat terwijl zij klaar ligt voor jou zodat ze zoveel mogelijk sperma in haar kut houdt door te blijven liggen. Maar je mag er ook bij zijn om te zien hoe hij haar volspuit en daarna kun jij. Omdat ik wel een goed gevoel bij haar heb misschien een volgende keer eens overwegen.

Terug
Bovenaan Onderaan