Recensie Zara Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PickleRick.

Moderator
Forumleiding
Forumpionier
3.119
13/07/21
3.829
47
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6569631-zara
Aangezien er hier nog geen review topic was en weinig info in het whem topic, ben ik maar afgegaan op de Kinky reviews.

Leuke vrolijke Colombiaanse dame met grote borsten(nep) en een stevig achterwerk.

Pmc was prima, en zo af en toe verdween hij helemaal in haar mond.

Het intime gedeelte was top, dame deed lekker mee en was merkbaar opgewonden.

De ontvangst kamer was wel ruk, verwarming stond op 100°. Ze vond het zelf ook warm dus die ging uit. Het bed was helaas aan de kleine kant en erg zacht.

Douchen is mogelijk en ook parkeren is geen probleem.

Ik heb haar bezocht in Den Haag.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
200
Heb haar onlangs bezocht in Rijswijk. Qua fotos zijn de wat vollere met witte kleding hoe ze er nu uitziet.

Spreekt nauwelijks Engels dus moest het van mijn macdonaldspaans hebben. Verder nagenoeg dezelfde ervaring als rick. Dus ook verwarming superhoog , klein kamertje met 1 persoonsbed dat ook nog doorzakt dus daar heb je last van in cowgirl.

Maar de dame is heel sensueel en bood een hele goede gfe met lekker tz , strelen en je lichaam onder de kussjes bedelven. En ze hield enorm van pijpen, dit lang en uitgebreid gedaan en deepthroat regelmatig, ze neemt de ballen ook mee. Daarvoor had ik haar een heerlijke befbeurt gegeven, had wel even tijd nodig maar lukte uiteindelijk om haar te laten komen, erg leuk om haar in het spaans te horen reageren.

Standjes waren niet ideaal op het bed en kaner was ook niet groot om iets staands doen dus ook niet echt een oplossing. Maar die prachtige grote kont en haar strakke poes maakte dat ik het toch niet lang volhield en het cd volspoot. Vanwege beperkingen intiem op 3 sterren gezet, weet zekee dat bij ruimer bed dit hoger was geweest.

Het uur was voorbijgevlogen .Inzet van dame en diensten die ze bood was dikke 4 sterren misschien wel meer. Vond haar gezellig, leuk, lekker en sensueel. Ambiance van kaner, bed en taalkloof wel minpuntjes.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
250 (50 pzc)
Van de week heb ik de heerlijke Zara bezocht. In de ochtend haar een appje gestuurd om een tijdstip af te spreken.

Ze ontvangt in een kleine woning in Rijswijk. De kamer waar ze gebruik van maakt is inderdaad heel klein. Het lijkt eerder op een opbergruimte waar een eenpersoonsbed is ingepropt. Er was iemand in de woonkamer aanwezig, waarschijnlijk haar huisgenoot.

Zara had een sexy lingeriesetje aan en verontschuldigde zich dat ze maar poquito engels spreekt. Communicatie is hierdoor wel lastig omdat ik nul spaans spreek.

Ze had een muziekje opgezet, waarna ze op mijn schoot ging zitten en een kleine lapdance gaf. Ze trok haar bh en string uit en ging op bed liggen. Ik heb haar lekker mogen likken, waar ze lekker van genoot. Daarna heeft ze me heerlijk gepijpt zonder condoom. Ze geniet ervan om te pijpen en kan hem helemaal in haar mondje nemen. Af en toe maakt ze oogcontact om met haar stoute blik je aan te kijken. Ik was keihard en wilde haar neuken, maar ze wilde nog even doorpijpen.

Daarna zijn we lekker met missionaris begonnen. Het bed kraakte aan alle kanten. Daarna haar omgedraaid en lekker doggystyle geneukt. Ze heeft een heerlijke volle kont, wat een lekker kletsend geluid maakt als je haar van achteren aan het stoten bent. Haar ene been gleed op een gegeven moment van het bed af, maar ik was zo geil dat ik door bleef stoten terwijl ze half van het bed af lag. Daarna weer goed op bed geklommen en verder gegaan. Genietend van het harde kletsend geluid van haar lekkere kont, het uitzicht van een "yes daddy" tattoo op haar rechterbil, het geile gekreun van haar, kon ik het op een gegeven moment niet meer volhouden en heb het condoom helemaal volgespoten.

Daarna even bijkomen en heeft ze me nog gemasseerd. Een echt gesprek voeren ging helaas niet. Ze vroeg me wel meerdere keren of het lekker was. Uiteindelijk nog even gedoucht, voordat ik weer vertrok.

Ik zal zeker nog vaker langsgaan voor een vluggertje. Zoals hier al eerder is aangegeven, zonder de taalbarrière en een betere ontvangstruimte zou de ervaring beter zijn en zou ik misschien een langere sessie bij haar boeken maar al met al een fijne ervaring.

Terug
Bovenaan Onderaan