WHEM Zara, Priveontvangst Den Haag

  • Onderwerp starter Voormalig lid 561
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een tijdje geleden heb ik haar bezocht. Het is de dame van de fotos. Ze is zeer vriendelijk en zet zich goed in. Zoenen is 35 euro extra. Mijn vaste dame is weer terug anders had ik haar nog wel een keer bezocht.
 
Hoi,
Ga haar voor het eerst zien morgen. Ook mijn eerste keer met een hoer.
Ik neem aan dat ik alleen met haar spreek of moet ik iemand anders betalen?
Ben alleen bang dat ik wordt opgelicht. Wat geruststelling zou fijn zijn.
 
Het is prive ontvangst. Dus je betaald aan haar. Ze is voorzichtig en doet kort van te voren een videocall.
Haar Engels is redelijk maar niet heel goed en ze heeft een lekker slank lichaam met mooie borsten. De fotos zijn recent.
Ik heb een goede ervaring met haar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goed heren. Ik heb haar vanmiddag gezien.

Ik ben niet de beste schrijver in het Nederlands. Maar ik wil graag mijn ervaring delen aangezien ik hier zo goed ben ontvangen. Ten eerste, dank aan Heisenberg voor zijn recensie. Hij heeft mij ook een persoonlijk bericht gestuurd met wat meer info over wat ik kon verwachten. Zonder hem was ik er volgens mij niet mee doorgegaan. Dit was de eerste keer dat ik een hoer heb bezocht en ik was vooral bang om opgelicht te worden nadat ik wat verhalen online had gelezen. Nou, dat is allemaal niet gebeurt.

Voor degene die hier zijn omdat ze misschien haar willen bezoeken:
Naar mijn mening is ze nog mooier dan de foto's. Klein, slank, magische kont en lekkere benen. Ik geloof ook dat ze 26 jaar oud is. Geilste vrouw die ik tot nu toe heb geneukt. Ze heeft wel neppe borsten, voor mij is dat persoonlijk een afknapper. Maar heh, when in Rome......
Ze was aardig en ik voelde mij direct ontspannen nadat ik haar kamer binnenliep. Wat voor mij een beetje tegenviel is dat ze echt geen word engels of Nederlands kan. Dit maakte het toch ontzettend lastig. Helaas is mijn Spaans zeer beperkt. Ook tijdens de sessie kon ik niet makkelijk zeggen wat ik van haar wou. Bijvoorbeeld, het was al lastig om te zeggen dat ik een bepaalde positie wou proberen.
Ik heb haar 120 euro betaald voor 45 minuten. Ik mocht haar niet zoenen, ik heb ook niet gevraagd of ik dat wel mocht als ik haar extra betaalde (vond dat zelf aan het begin niet echt belangrijk). Ze heeft mij aan het begin gepijpt met condoom en we hebben bijna 30 minuten hierna geneukt (verschillende posities). Ik kan niet klaarkomen met een condoom (zelfs met zo'n lekkere wijf) dus ze heeft mij vijf minuten voor het einde op mijn verzoek afgetrokken en een beetje met mijn ballen gespeeld. Precies op tijd klaar, 5 seconden voordat de alarm afging.
Samenvattend: Geile meid, moeizame communicatie, doet haar best, leuke tijd. Ik zou haar aanraden.

Wat vond ik er zelf van? Lastig.....
Heb ik spijt? Absoluut niet, leuke ervaring.
Ga ik ooit weer een hoer neuken? Denk het niet. Ik ga weer beginnen met daten via Tinder of iets dergelijks.
Heb ik over mijzelf wat geleerd? Absoluut.
Ik besef mij nu hoe belangrijk ik het vindt dat een vrouw ook meegeniet tijdens seks. Ik denk dat veel mensen het met mij eens zullen zijn dat het vooral geil is als je een vrouw voelt klaarkomen tijdens seks en dat je haar met passie mag zoenen. Een hoer neuken voelt toch te zakelijk. Misschien ligt dat aan mijn kunde en heeft iemand anders wel dit soort ervaringen, dat kan. Seks met mijn ex-vriendin voelde toch wel bijna 20x beter. En mijn ex ziet er echt niet net zo mooi uit als Zara. Ik hou van connectie en zeker met zo'n taalbarrière en tijdslimiet is dat gewoon niet mogelijk.
Ik vind ook dat je bijna niks kan voelen met een condoom. Voor mij was het hoogtepunt toen ze mij aftrok, begrijpelijk omdat ik ben klaargekomen, maar ook gewoon omdat ik geen condoom op had en meer kon voelen. Was dat 120 euro waard? Nee.

Thank you for listening to my TED talk.
Fijne dag voor degene die dit lezen.
Groet,
ChickenRice
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan