WHEM Zara, priveontvangst, Rotterdam, via kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zara vind ik super tijdens een date, heerlijk figuur, grote kont en borsten en oprecht geil.
Ik bef haar altijd en dan komt ze in mijn mond klaar, er loopt dan sperma uit haar kut, zo ruikt en proeft het.
Knap werk van die Colombiaanse chirurgen,.
Ze is ontzettend aardig, komt afspraken na em kijkt niet op de klok zeker als er een klik is
 
Zara vind ik super tijdens een date, heerlijk figuur, grote kont en borsten en oprecht geil.
Ik bef haar altijd en dan komt ze in mijn mond klaar, er loopt dan sperma uit haar kut, zo ruikt en proeft het.
Knap werk van die Colombiaanse chirurgen,.
Ze is ontzettend aardig, komt afspraken na em kijkt niet op de klok zeker als er een klik is
Of is het het sperma van jouw voorganger?
 
Deze dame heel regelmatig bezocht en mij nooit gerealiseerd dat ze een omgebouwde trans is ... achteraf gezien had ik het kunnen weten omdat ze erg anaal gefixeerd is .. lol. Maar goed, heb me altijd prima vermaakt. Staat nu helaas niet meer op kinky ...

Greetings!!!
 
Ik heb deze dame in het verleden ook bezocht toen ze in Geleenstraat in Den Haag werkte. Afgelopen week heb ik haar weer bezocht na heel wat jaartjes. (12 á 15 jaar)
Afgesproken om haar vaginaal en anaal te fisten en daarna anaal neuken.
Werd hartelijk ontvangen met 3 kusjes en in de kamer werd er gelijk gevoeld wat ik in m'n broek had 😁
Na het financiële gedeelte werd ik lkkr zc gepijpt...daarna leidde ze m'n hand naar haar kutje zodat ik haar kon vingeren met 3 vingers. Toen ik aangaf dat ik haar wilde fisten ging een cd om m'n hand omdat ik m'n nagels toch te scherp waren.
Toen ik haar begon te fisten gaf ze zelf aan dat ik harder en dieper kon gaan.
Na een tijdje gaf ik aan dat ik haar kont wilde fisten, klodder glijmiddel op haar kontgat en ik kon voorzichtig beginnen met m'n hand in haar kont te brengen waarbij ze ook geil in het Spaans praatte 😋
Dit voelde heerlijk warm en was weer geil om te zien dat zij haar kont goed open hield tijdens het fisten.
Door dit uitzicht en haar dikke kont zo geil geworden dat ik haar kont ook wilde neuken..
CD om gedaan en in doggy en liggend op haar buik heb ik haar hard in d'r kont geneukt tot ik keihard klaarkwam!
Tijdens het uitrusten haar gevraagd om met een dildo een showtje te geven en daarna begonnen aan 2e ronde.. Na het pijpen zij weer op haar knietjes, kont omhoog en billen uit elkaar zodat ik goed uitzicht had en schoof hem zo weer in haar ster. Elke x als ik m'n pik uit haar kont haalde spreidde ze haar billen meer zodat ik goed kon zien hoe haar kontgat een beetje open bleef staan, ik word er weer zo geil van als ik eraan denk!
Maar ik merkte dat ik te moe was en dat ik niet nog een x kon komen maar ze bleef me aanmoedigen om haar "melk" in haar kont te geven tot ik er maar zelf mee stopte want ging echt niet lukken..
Aan haar reactie merkte ik echt dat ze me een 2e x wilde laten komen..
Ze zei daarna nog misschien lukte het niet omdat ik haar kontgat te wijd open had geneukt..😁 Kan wel kloppen
Ze probeerde daarna nog met pijpen en aftrekken maar helaas...

Minpuntje was wel dat ik me daarna niet kon opfrissen. Ervoor trouwens ook niet.
Gebeurde met een doekje..

Het helpt trouwens als je wat Spaans spreekt en btw ik heb niet gemerkt dat zij omgebouwd zou zijn.
Zou kunnen maar ik vond haar heel vrouwelijke met goede rondingen en daar hou ik wel van..

Ik ken niet veel dvp die zich anaal laten fisten dus misschien ga ik er in de toekomst weer heen.
Haar link staat trouwens wel gewoon op kinky hoor. Ze is er nog een maand en dan gaat ze op vakantie naar familie in Colombia.
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft ervaring met Zara? Deze zuid Amerikaanse dame op kinky Rotterdam
 
Laatst bewerkt:
Op https://www.kinky.nl/advertenties/117122-zara#videos staat een video genaamd.

So hot anal sexo in dip at my pussy.
Hierin lijkt het alsof zij ook nzc doet. Ben benieuwd of dat waar is en wat zij extra rekent. Misschien binnenkort eens contact leggen. Zij ziet er wel lekker uit.

Kan mij ook niet voorstellen dat wat @quierosexo zegt in #7 dat zij een omgebouwde is. Vind het niet te zien aan haar namelijk.
 
Paar goede geile dates met Zara gehad. De eerste keer was echt perfect. Super geil en staat voor veel open. Lekker kinky ook. De laatste keren was in Rdam zuid en toch een beetje gehaast. Dat vond ik minder. Het leek of zij de kamer voor een paar uurtjes huurde en het erg druk had. Ben gaan twijfelen daardoor. Ze maakte de tijd ook niet vol. Als ze weer wat relaxter is ga ik zeker weer. Die billen zijn geweldig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan