Recensie Zara, "Utrecht"

DD_0182

Meeloper
8 sep 2021
95
60
Dat betwijfel ik wel want ik hoorde weer dat ze een vriend heeft die het juist wel weet mjah die meiden vertellen aan iedereen weer wat anders omdat ze niet willen dat wij weten hoe de vork in de steel zit en eerlijk is eerlijk daar hebben ze nog gelijk in ook....
De waarheid zal inderdaad in het midden liggen...

Paracetamol

Meeloper
16 sep 2021
26
3
Je hebt daar helemaal gelijk in. Ik maak ook even een pas op de plaats totdat er iets positiefs over de dame verteld wordt over een geslaagde date met haar want we zitten maar steeds over koetjes en kalfjes te praten maar daten met deze dame ho maar en daar is dit forum eigenlijk niet voor bedoelt me dunkt dus afwachten maar of iemand een leuke date met haar kan hebben en die dat ook aan ons kenbaar wilt maken want dat is ook nog een dingetje zodat wij ook van haar mogen gaan genieten...... Tot dan!

Diggerman

Newbie
8 okt 2021
1
0
Goedemorgen ik volg dit nu al even want was nieuwsgierig 😎 ,ik heb der van de week ge,appt en kreeg vandaag reactie en na betaling gelijk een paar filmpjes . Ze is nog wel up en running zeg maar

MaxedSkill

Newbie
1 jul 2021
2
0
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-jonge-dame_7348307
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gistermiddag een afspraak gemaakt voor gisteravond voor een pijpdate. Ze ontvangt in een klein maar schoon en comfortabel appartementje. Het is een prachtige meid, lief en een goede dosis humor (voor mij wel belangrijk). Had van tevoren gevraagd of ze er rekening mee kon houden dat ik vrij snel klaar kom, en ze deed heerlijk rustig aan zodat ik de tijd kon vol maken haha.

Al met al voor mij een prima eerste ervaring. 75 is voor sommigen misschien teveel voor een pijpdate, maar ik vond het zeker waar voor mijn geld. Voor mij wel herhalingsgevaar, het smaakt naar meer!