Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij meerdere dominante Dames in Geleenstraat, zelf kap over mijn hoofd, dat ze gordijn opendeed terwijl ze met mij bezig was, op parties wel gewend dat andere meekijken, de Dame waakt over je.Welke dames zetten jou wel eens in het raam?
Elke keer als ik er binnen/buiten stap.Welke dames zetten jou wel eens in het raam?
Niet mijn ding, maar regelmatig gezien in de panden Geleenstraat 23/Hunsestraat 51 en Geleenstraat 74 te Den Haag.Welke dames zetten jou wel eens in het raam?
Doe ik vaak en eigenlijk in alle panden van Geleen - en Hunsestraat.Niet mijn ding, maar regelmatig gezien in de panden Geleenstraat 23/Hunsestraat 51 en Geleenstraat 74 te Den Haag.
Bij welke dames ??Doe ik vaak en eigenlijk in alle panden van Geleen - en Hunsestraat.
HahahaJaren geleden heeft Meesteres Vanessa (tegenwoordig Meesteres Vernice) mij in Den Haag een keer boven voor het raam gezet in een pikante outfit.
Op straat stonden een man of 10 omhoog te kijken, ik kreeg het behoorlijk op mijn zenuwen maar het gaf wel een bepaalde kick om dit voor de meesteres te doen.
Dit was mijn eerste publieke ervaring, ik zou zoiets nog wel eens een keer willen meemaken.
Bekijk bijlage 338830
Niet meer, is in Duitsland tegenwoordig streng verboden sexueel getinte handelingen in een openbare ruimte te tonen. Het schijnt dat in Duisburg (binnen in de Eros) wel nog af en toe iets te zien is.Stahlstrasse in Essen is een echte BDSM straat hier zal dit zeker ook mogelijk zijn bij veel dames.