Zelf olie meebrengen om dame te masseren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Monty

Wandelaar
35
14/03/22
41
2
Ik zit met een vraagje.

Wat ik eigenlijk het "alleropwindendst" vind is een prachtig vrouwenlichaam insmeren met olie.
De dame een echte massage geven die alsmaar intiemer wordt. Na verloop van tijd glijdt er uiteraard al eens een vinger in een gaatje, worden de billen steviger en steviger gekneed en ook de borsten niet vergeten. Liefst van al glijd ik nadien dan ook nog met mijn hele lichaam over het hare…
Voor mij is dit het allerbeste voorspel (en eigenlijk kan ik er zelfs van genieten als dit het enige spel is). Als je daarna overgaat tot sex is die eens zo intiem.

Dit doe ik wel eens vaker met een dame die ik zo ontmoet, echter deed ik dit nog nooit met een dvp. Nochtans zijn er enkele dames die ik graag eens zulk een verwenbeurt zou willen geven.

Alleen vind ik het een rare vraag om te stellen aan een dvp, vraag me niet waarom (ik heb nochtans een lange wandel carrière en toch komt dit er nooit van). Bovendien zie ik me niet met mijn eigen meegebrachte olie in een rugzakje voor haar deur staan. Of toch?

Zijn er onder jullie mensen die dit wel eens doen?
Wat is jullie mening hierover?
 
Herkenbaar. Ook ik vind een mooi vrouwenlichaam masseren wel leuk (alleszins leuker dan zelf gemasseerd te worden).
Ik heb het ook al een aantal keer voorgesteld en de dames lijken dit allemaal wel zeker te apprecieren. Alleen hangt het er natuurlijk van af hoe goed ze zelf voorzien zijn om te masseren. Het gebeurt dus wel eens dat je enkel wat kan wrijven over een lichaam zonder olie.

k heb zelf eens bij een dame die enkel massages (met hoogtepunt uiteraard) aanbiedt gevraagd of de rollen niet eens omgedraaid konden worden. (Cara Mia was dat, ondertussen helaas al een hele tijd niet meer actief). Ik had toen wel al een paar sessies bij haar geboekt. Normaal ben ik er dus zo niet voor, maar zij had echt het figuur waar ik zot van ben: kleine, fijne borstjes, een tenger maar zeer fit lijfje, een mooi streepje die naar de honingpot leidt, en bovenop ook nog wel eens een leuk snoetje. Dat was wel een dame waar ik, puur op basis van looks, wel voor zou kunnen vallen.
Soit, dus op een sessie gevraagd en eigenlijk was ze daar meteen vrij enthousiast over. Was denk ik voor beiden het leukste uurtje dat we al samen hadden gespendeerd.
Dus: vraag het gewoon.
 
Waarom meenemen, de meeste Dames hebben dit wel in huis hoor, ik hou er zelf ook van om tijdens onze sessies een massage te krijgen, en hou er even veel van om haar ook een deugddoende en goede massage te geven, en meestal eindigt dit dan dat ik ze zo ambetant heb in de positieve zin dat ze zich op de rand van de massagetafel zet en we lekker vrijen zo.
 
Zelf nog niet gedaan... maar je brengt me op een idee!
Doen dus! En al helemaal met de vrouw met het lichaam van je dromen...
En natuurlijk heb je die olie al mee... laat haar gerust weten dat het "met voorbedachte rade" was!
Als daar geen passionele sex op volgt...
 
Zelf nog niet gedaan... maar je brengt me op een idee!
Doen dus! En al helemaal met de vrouw met het lichaam van je dromen...
En natuurlijk heb je die olie al mee... laat haar gerust weten dat het "met voorbedachte rade" was!
Als daar geen passionele sex op volgt...
Heb ik al gedaan bij een van mijn toppertje om haar dan lekker te masseren en ook door haar gemasseerd te worden heerlijk gewoonweg 😍
 
@Monty ik hou ook wel enorm van massages, maar nooit echt overwogen het zelf te geven; zoeits te doen...maar dit klinkt wel goed geil man :p

Ik zou zeggen: ga naar een erotische massage dame ipv dvp; die hebben zeker olie en nouja zonder verder diepgaand toe te lichten waarom denk ik grotere kans dat je vind wat je zoekt dan bij een 'random' dvp ;)
 
Ik zit met een vraagje.

Wat ik eigenlijk het "alleropwindendst" vind is een prachtig vrouwenlichaam insmeren met olie.
De dame een echte massage geven die alsmaar intiemer wordt. Na verloop van tijd glijdt er uiteraard al eens een vinger in een gaatje, worden de billen steviger en steviger gekneed en ook de borsten niet vergeten. Liefst van al glijd ik nadien dan ook nog met mijn hele lichaam over het hare…
Voor mij is dit het allerbeste voorspel (en eigenlijk kan ik er zelfs van genieten als dit het enige spel is). Als je daarna overgaat tot sex is die eens zo intiem.

Dit doe ik wel eens vaker met een dame die ik zo ontmoet, echter deed ik dit nog nooit met een dvp. Nochtans zijn er enkele dames die ik graag eens zulk een verwenbeurt zou willen geven.

Alleen vind ik het een rare vraag om te stellen aan een dvp, vraag me niet waarom (ik heb nochtans een lange wandel carrière en toch komt dit er nooit van). Bovendien zie ik me niet met mijn eigen meegebrachte olie in een rugzakje voor haar deur staan. Of toch?

Zijn er onder jullie mensen die dit wel eens doen?
Wat is jullie mening hierover?
Dat is er nou eentje waar ik wel wil op reageren zie. Al Goeie 6 jaar wandelaar en meestal om de 2 a 3 weken een date , enkel de laatste tijd wat minder maar nog nooit een date gedaan zonder eerst massage aan de dame zelf te geven . En ja de meest verschieten als je de eerste keer vraagt of ze massageolie staan hebben . Maar meestal hebben ze die wel hoor en ik durf dat ook al bij de eerste afspraak vooraf mee te geven . Meestal krijg je te horen dat erg weinig wandelaars dit blijken te doen . Ook al veel gehoord " de meeste komen daar niet voor " . En die uitspraak zal wel niet gelogen zijn maar als je kwaliteit zoekt bij een DVP kan ik jullie garanderen dat dit voor 98% van de gevallen een succesformule is . Kleertjes uit , haren mooi opsteken en laat ze dan maar plat gaan. voor mij maakt het niet uit welke kant ze eerst willen. De meeste dames ook niet omdat ze waarschijnlijk denken dat dit vlug zal over zijn . Wel in mijn geval zijn ze dan verkeerd, mijn dates zijn altijd minimum een uurke en daarvan gaan de eerste 20minuten tot 1/2 uur volledig op aan massage. ik begin graag aan de nek . Als het een dame is die ik nog niet ken zal ik meestal voor haar gaan zitten terwijl zij op haar buik ligt. Als ze eenmaal vertrouwd zijn met mij vraag ik om op hun billen /kontje te mogen plaats nemen. Meest erotische positie wat mij betreft dan . Na de nek , de schouders , dan de boven rug , daarna de onderrug om te eindigen met het kontje . Ik schuif dan wat dieper naar hun benen toe en als je eenmaal aan dat kontje bezig bent zijn de meeste al goed opgewonden en komt dat kontje spontaan omhoog en bij mij volgt er ook reactie hoor dan . van daar uit is het ook een kleine stap om op beffen en vingeren over te gaan . Opletten , sommige dames reageren wel overgevoelig aan massage olie op hun kutje ,maar dat hoor je dan wel bij de volgende date en is het gewoon kwestie van de handjes eens goed af te drogen . Rest van de date is in mijn geval dan al altijd super heerlijk en bevredigend afgelopen . Dat tweede halfuurtje is dan ook zo voorbij.
Voor mij is het simpel , geen goeie date zonder eerst de dame te verwennen met een massage. De mooiste commentaar die je daarbij kan krijgen is gewoon het feit dat ze superstil worden en enkel nog wat gaan spinnen als een een gelukkig poesje.
 
Dat is er nou eentje waar ik wel wil op reageren zie. Al Goeie 6 jaar wandelaar en meestal om de 2 a 3 weken een date , enkel de laatste tijd wat minder maar nog nooit een date gedaan zonder eerst massage aan de dame zelf te geven . En ja de meest verschieten als je de eerste keer vraagt of ze massageolie staan hebben . Maar meestal hebben ze die wel hoor en ik durf dat ook al bij de eerste afspraak vooraf mee te geven . Meestal krijg je te horen dat erg weinig wandelaars dit blijken te doen . Ook al veel gehoord " de meeste komen daar niet voor " . En die uitspraak zal wel niet gelogen zijn maar als je kwaliteit zoekt bij een DVP kan ik jullie garanderen dat dit voor 98% van de gevallen een succesformule is . Kleertjes uit , haren mooi opsteken en laat ze dan maar plat gaan. voor mij maakt het niet uit welke kant ze eerst willen. De meeste dames ook niet omdat ze waarschijnlijk denken dat dit vlug zal over zijn . Wel in mijn geval zijn ze dan verkeerd, mijn dates zijn altijd minimum een uurke en daarvan gaan de eerste 20minuten tot 1/2 uur volledig op aan massage. ik begin graag aan de nek . Als het een dame is die ik nog niet ken zal ik meestal voor haar gaan zitten terwijl zij op haar buik ligt. Als ze eenmaal vertrouwd zijn met mij vraag ik om op hun billen /kontje te mogen plaats nemen. Meest erotische positie wat mij betreft dan . Na de nek , de schouders , dan de boven rug , daarna de onderrug om te eindigen met het kontje . Ik schuif dan wat dieper naar hun benen toe en als je eenmaal aan dat kontje bezig bent zijn de meeste al goed opgewonden en komt dat kontje spontaan omhoog en bij mij volgt er ook reactie hoor dan . van daar uit is het ook een kleine stap om op beffen en vingeren over te gaan . Opletten , sommige dames reageren wel overgevoelig aan massage olie op hun kutje ,maar dat hoor je dan wel bij de volgende date en is het gewoon kwestie van de handjes eens goed af te drogen . Rest van de date is in mijn geval dan al altijd super heerlijk en bevredigend afgelopen . Dat tweede halfuurtje is dan ook zo voorbij.
Voor mij is het simpel , geen goeie date zonder eerst de dame te verwennen met een massage. De mooiste commentaar die je daarbij kan krijgen is gewoon het feit dat ze superstil worden en enkel nog wat gaan spinnen als een een gelukkig poesje.
Zo zie ik het dus inderdaad ook.
Als ik het zo lees moet ik er dus niet mee inzitten om de volgende keer gewoon het voorstel te doen.

Voor in het gewone leven (niet bij een dvp), gebruik ik trouwens een massageolie-glijmiddel combinatie die ik in de plaatselijke erotische winkel koop. Komt altijd positieve commentaar op op het vlak van geur en nooit problemen gehad met overgevoelige reactie op het poesje.

Ik kijk al uit naar mijn volgende bezoek.
 
Die combinatie massageolie /glijmiddel ooit ook wel eens gebruikt bij de dame omdat ze niets anders staan had . Ben daar toch zo geen voorstander van omdat dit langer vettig blijft en niet zo goed intrekt. Bij goed ingewerkte massage olie hoeft de dame nadien niet eens onder de douche of in bad.
Zorg ook altijd voor warme handen en laat de fles olie olie eerst enkele minuten in een lavabo warm water drijven.warme olie op de rug vinden ze allemaal top. Daarbij terug extra voordeel van makkelijk inwerken. Win win win dus. Succes aan allen die dit willen toepassen.👐👐👐
 
ik begin graag aan de nek . Als het een dame is die ik nog niet ken zal ik meestal voor haar gaan zitten terwijl zij op haar buik ligt. Als ze eenmaal vertrouwd zijn met mij vraag ik om op hun billen /kontje te mogen plaats nemen. Meest erotische positie wat mij betreft dan . Na de nek , de schouders , dan de boven rug , daarna de onderrug om te eindigen met het kontje . Ik schuif dan wat dieper naar hun benen toe en als je eenmaal aan dat kontje bezig bent zijn de meeste al goed opgewonden en komt dat kontje spontaan omhoog en bij mij volgt er ook reactie hoor dan . van daar uit is het ook een kleine stap om op beffen en vingeren over te gaan .

Dit is echt top man, bedankt voor het delen...geeft zo een zekere guidline / handvast om is te proberen hahaha ik weet nooit echt wat te doen terwijl ik zelf >50 massages heb gehad. Ik heb wel eens 'geprobeerd' te masseren, maar kan mezelf maar moeilijk in toom houden om niet volle bak aandacht aan de titties and ass te geven en daar dan eigenlijk blijf hangen :D

De mooiste commentaar die je daarbij kan krijgen is gewoon het feit dat ze superstil worden en enkel nog wat gaan spinnen als een een gelukkig poesje.

Dit vond ik ook wel grappig; op mijzelf geprojecteerd ligt ik bij sommige dames ook echt wel soort van zacht kreunend te genieten met tussentijds vaak glimlach op me gezicht; dan kijk is soms ff (via spiegel) naar de betreffende masseuse en zie ik ze ook lachen / blij zijn met 'het plezier dat je hebt'. Dus ja mooi als je dat andersom ervaard / de gever bent! Tot nu toe ben ik daar met masseren echt te egocentrisch voor geweest...misschien wel een dingetje ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan