Zelfverzekerde types

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat wandelen je zelfvertrouwen alleen maar kan versterken. Het feit dat je met een wildvreemde dame durft af te spreken zeker bij prive ontvangst heeft ballen nodig.
Al doende leer je he!
Je leert van je fouten, bouwt positieve ervaringen op, ontdekt nieuwe dingen (over wat vrouwen willen, maar ook over jezelf), krijgt meer zelfvertrouwen... en straalt dat ook uit... Vrouwen merken dat meteen en reageren dan ook anders!
Je ziet een DVP niet langer enkel als lustobject... maar zij wordt een volwaardige bedpartner voor spannende avontuurtjes! En de sex wordt beter en beter... heerlijk!
 
Ik ben over het algemeen altijd zelfverzekerd geweest over mijn lichaam. Tuurlijk heb je wel dingen van 'gadver wat is dat stukje lelijk'. Maar is dat dan gelijk onzeker zijn over je lichaam? Ik vind dat meer ontevredenheid met een klein iets.

Als jij zonder belemmeringen alles kan doen in je leven wat je wilt, dan ben je toch ook zelfverzekerd in joun lichaam dat je dit kan doen zonder te twijfelen.
Uiterlijk is echt niet het enige punt waar je rekening mee moet houden. Het gaat ook over hoe capabel je bent in sommige opzichten.

Als je pas echt belemmeringen hebt in het leven zoals bijv. hele erge brandwonden, een kortere arm of been dan de andere. Dan snap ik dat je er onzeker over bent.

Voor de rest vind ik iedereen die er gezond uit ziet en denkt om zijn lichaam gewoon mooi. Niks mooiers dan iemand die zichzelf onderhoud in het dagelijks leven.
 
Wel sex zonder lust. We mogen de dame niet als lustobject zien
FOUT!
In de ogen van een man van vlees en bloed wekt een naakte vrouw wel degelijk lustgevoelens op! Geile passionele sex = lusten & driften.
Maar... het verschil ligt m'n in het feit dat het niet enkel de DVP is die het 'lustobject' is... maar dat beide partners 'elkaars lustobject' worden... en er alles aan doen om elkaar zoveel mogelijk genot te bezorgen in een wervelwind van plezier & genot!
 
at je een tournee wilde organiseren naar het zuiden van het land, en wellicht naar onze zuiderburen. Ben je dat nog steeds van plan? Want ik had begrepen dat er wel animo voor was.

Zit daar nog steeds aan te denken ja, maar ga niet zomaar die kant op. Ik ga een hoop kosten krijgen ( diesel, 2 hotelkamers of een vakantiehuisje etc ) die ik wel terug moet verdienen. En enkel quit spelen is niet echt de bedoeling 🤨

Dus moet dat eerst even gaan uitwerken..
 
Te eerlijk mag je niet zijn.
Nee natuurlijk zie je de vrouw niet als lustobject.
Dit doet me beetje denken aan die keer dat ik op sollicitatiegesprek ging.
"Meneer, waarom wilt U zo graag werken bij ons bedrijf"
Antwoord : " Omdat ik graag een paar centen wil verdienen op niet te moeilijke manier"
Oh wacht. Dat willen ze vast niet horen.
Beetje toneel hoort erbij in t leven.
Zowel bij wandelaar als DVP.
Dat is ook zelfverzekerd zijn.
 
Mwahh, ik ben super onzeker, heb geen perfect lichaam, ben verlegen en introvert, en ik ben een enorme klungel... maar blijkbaar trekt dat ook aan 😊

Zoals Lisa schrijft heb je wel een bepaalde zelfzekerheid nodig om uit de kleren te gaan voor iemand die je niet of nauwelijks kent, maar verder super onzeker. Ik probeer dat wel te verstoppen maar mijn mimiek kan dat niet verbergen. 😅
Maar er is indd altijd iemand beter, mooier, liever, slimmer... en ik ben wel zo iemand die daar veel mee bezig is. Nochtans is het is ook belangrijk om net jezelf/uniek te proberen zijn zodat je van tussen de hoop uitspringt.
volledig mee eens,
zolang de evenaar niet door hun kutje loopt is de juiste dosis zelfvertrouwen alleen maar een pluspunt
k hoorde laatst een wauw-stelling hierover mbt het vak, door een duitse dvp, een stelling die ik eens moet voorleggen aan een psy
 
Zit daar nog steeds aan te denken ja, maar ga niet zomaar die kant op. Ik ga een hoop kosten krijgen ( diesel, 2 hotelkamers of een vakantiehuisje etc ) die ik wel terug moet verdienen. En enkel quit spelen is niet echt de bedoeling 🤨

Dus moet dat eerst even gaan uitwerken..

Laten we een oproep doen: is er iemand in ons midden die een vakantiehuisje in het zuiden van het land heeft en beschikbaar wil stellen?
 
Misschien kom ik wel heel erg zeker over, maar zal altijd onzeker blijven over mijn lichaam. Daar vind ik echt helemaal niets aan. Dus probeer ik dat te verdoezelen met extra mijn best te doen op bed. Wat natuurlijk onmogelijk is, want ogen zien altijd alles.
En kom niet met: "iedereen is mooi zoals zij of hij is", want dan had 3/4 v dit forum al langs geweest.

Maar dat is oké, want degene die wel langskomen accepteren hoe ik eruit zie.. ook al doe ik dat zelf niet.
Aantrekkelijkheid zit hem zeker niet altijd in een perfect lichaam. Ik merk regelmatig dat ik me enorm aangetrokken kan voelen door een bepaalde vorm van zelfverzekerdheid (niet arrogantie) en overgave bij vrouwen. Onvolmaaktheden worden dan irrelevant en de lust ontembaar. Ook voel ik me bij bijna perfect uitziende dames eerder onzeker en meer bewust van mijn eigen onvolmaaktheden.
 
Je moet toch niet onzeker zijn over jezelf niemand is perfect toch
Mijn imperfecties zijn perfect. Ik zou niet zonder imperfecties willen.

Wat ik ook heb geleerd van het wandelen is dat zelfs de prachtigste vrouwen nog onzeker zijn over vanalles en nog wat aan hun lichaam.

Kortom: omarm wat niet perfect is aan jezelf is en niet kan of wil veranderen. Het geeft je karakter en maken je een mooier en interessanter persoon dan de neppers die beweren perfect te zijn. Ok, tenzij je imperfectie een nare karaktereigenschap is waarmee je anderen kwaad doet, want dan ben je gewoon een eikel. 😉
 
Mwahh, ik ben super onzeker, heb geen perfect lichaam, ben verlegen en introvert, en ik ben een enorme klungel... maar blijkbaar trekt dat ook aan 😊

Zoals Lisa schrijft heb je wel een bepaalde zelfzekerheid nodig om uit de kleren te gaan voor iemand die je niet of nauwelijks kent, maar verder super onzeker. Ik probeer dat wel te verstoppen maar mijn mimiek kan dat niet verbergen. 😅
Maar er is indd altijd iemand beter, mooier, liever, slimmer... en ik ben wel zo iemand die daar veel mee bezig is. Nochtans is het is ook belangrijk om net jezelf/uniek te proberen zijn zodat je van tussen de hoop uitspringt.
Je bent prachtig! Van binnen en buiten
 
Gelukkig niet zeg. Maar smaken verschillen. Ik ken gasten die op gespierde dames vallen anderen weer op donkere dames.
Schoonheidsideaal is nu vrij dun zijn voor vrouwen en daar heb ik weinig mee. Toch persoonlijk. Wat betreft de dames hier op het forum kan ik niks over zeggen. Of ze zelfverzekerd zijn of niet. Geen idee.
 
Klopt, zelfs de Empress niet...
Iedereen is perfect in zijn/haar imperfectie. Dan ben je uniek.
Jezelf omarmen en accepteren zoals je bent is het mooiste cadeau dat je jezelf kunt geven🥰🥰

Ik werk nu met een zeer imperfecte kin en heb gisteren mijn beste dag gehad tot nu toe als DVP🥰🥰
Ja dat geeft wel een super fijn gevoel! Maar ook als ik een dag geen aanspraak heb ben ik content. Want dat gevoel mag uit onszelf komen. Alles wat van buiten gewaardeerd dient te worden om mijzelf goed te voelen, is drijfzand.. Dan kan een ander je uit je element halen. Dat is het niet waard 😘

Ddr ik hou ook van jou hoor, ben toch blij dat je ondanks alles steeds weer aan mij denkt 🥰🥰🥰
 
Iedereen is perfect in zijn/haar imperfectie. Dan ben je uniek.
Jezelf omarmen en accepteren zoals je bent is het mooiste cadeau dat je jezelf kunt geven🥰🥰

Ik werk nu met een zeer imperfecte kin en heb gisteren mijn beste dag gehad tot nu toe als DVP🥰🥰
Ja dat geeft wel een super fijn gevoel! Maar ook als ik een dag geen aanspraak heb ben ik content. Want dat gevoel mag uit onszelf komen. Alles wat van buiten gewaardeerd dient te worden om mijzelf goed te voelen, is drijfzand.. Dan kan een ander je uit je element halen. Dat is het niet waard 😘

Ddr ik hou ook van jou hoor, ben toch blij dat je ondanks alles steeds weer aan mij denkt 🥰🥰🥰
Dat heb je mij doen inzien Empress thx
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan