Recensie Zen, "Beste E-massage in town" (sexjobs), Utrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het feit dat op dit forum zoveel discussies zijn over de prijs is natuurlijk ook al een teken aan de wand!!
Als de prijs / kwaliteit verhouding in balans zou zijn dan zou dit natuurlijk veel schelen.
 
Als ik her en der op dit forum zit te lezen kom ik regelmatig het prijs issue tegen! Kan zo niet direct een specifieke link aangeven.
ok zo werkt een vrije markteconomie ook he, er is een prijs waarvoor iedereen wil langskomen, en een prijs die niemand bereid is te betalen, en ergens daar tussenin zit een gouden zone waar er precies zoveel mensen komen als de dame wil bedienen tegen een zo hoog mogelijk tarief.

Ik denk dat veel dames te veel naar het hoge tarief neigen en zo klandizie mislopen, maar daar kan ik uiteraard naast zitten.
 
Goed omschreven!! Ook denk ik dat veel dames het gezegde niet kennen dat de klant Koning is, maar eerder denken dat zij zelf de Koningin zijn.
Daar ga ik helaas niet in mee!!
 
bovenstaand topic schoot me zojuist te binnen. Dan heb je zat te lezen!!
 
Ik vind 150 euro wel schappelijk hoor. Als je daarvoor een douche krijgt, een uurtje b2b met wederzijds aanraken, met een beetje edgen en misschien wat Russisch, heel misschien zelfs nog wat gekietel aan je prostaat, dan ben ik lekker klaargekomen en ga ik dik tevreden naar huis.
Maar misschien ben ik verpest door de prijzen van MW 😬
 
Op zich heb ik het er ook wel voor over als het een topmassage is, maar vind het inderdaad meer tarieven die passen bij een luxe salon waar je ook prachtige kamers en douches en dergelijke hebt. Een een massagebed met spiegels en zo in plaats van een tafel of matras.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/beste-e-massage-in-town-150-pu_7815862
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs kwam ik de advertentie van deze dame tegen op Sexjobs. Die triggerde me; afgaand op de foto's is het een kleine slanke dame met natuurlijke borsten. De foto's blijken vrij natuurgetrouw, daarover later meer. Ze vraagt 150 euro voor een uur en 220 euro voor anderhalf uur. Geen malse prijzen, maar ik heb me door een collega-wandelaar laten vertellen dat ze bij MW heeft gewerkt, waar ook deze prijzen worden gehanteerd. Volgens de advertentie zijn extra's niet mogelijk.

Contact via de app was prettig en efficiënt. Zen gebruikt voicememo's, leuk om alvast haar stem te horen. Masseren is voor haar een hobby en ze ontvangt maar een paar dagen per week enkele klanten per dag in een privé-appartement. Eenmaal gearriveerd tref ik een vrolijke dame met zwarte haren, klein van stuk, weliswaar iets getinter dan ik op grond van de foto's had verwacht, maar wel dezelfde dame. Douchen vooraf wordt gewaardeerd en kan in overleg samen.

Bij de massage zelf bewerkt Zen mijn rug goed en doet ze al gauw een lekkere b2b, waarbij ik veel borsten en billen over mijn hele lichaam voel. Ook laat ze na een tijdje mijn jongeheer en ballen niet ongemoeid. Ze krijgen al vroeg lekker veel aandacht!

Toch verloopt de massage wel een beetje rommelig. Er zit niet echt een lijn in - ze lijkt lichaamsdelen wat willekeurig te bewerken. Ook stopt ze een paar keer, bijvoorbeeld om extra olie te pakken, en wanneer onverwachts een advertentie klinkt tussen de nummers in haar playlist, schrikt ze daar zichtbaar en hoorbaar van. Later vertelt ze dat ze er niet helemaal met haar hoofd bij is. Zen is dus in eerste instantie niet heel erg zen. Niet erg, maar het komt opbouw en sfeer niet ten goede. In elk geval duurt het daardoor langer voor ik me aan de massage kan overgeven.

Die sfeer komt er uiteindelijk wel in als ik me mag omdraaien. Ze heeft ronde stevige billen en mooie natuurlijke borsten, waar ik naar hartelust aan mag zitten. Daar lijkt zij ook van te genieten. Ze beweegt zich langs alle kanten over me heen en gebruikt lekker veel olie. Het wordt pas echt geil wanneer ze reverse cowgirl op me komt zitten en me een pussy slide over mijn jodocus geeft. Ze positioneert haar en mijn edele delen op een gegeven moment zelfs zo, dat ik in de veronderstelling ben dat ze me wil neuken. De gedachte dat ik zomaar in haar had kunnen glijden zorgt bijna voor een vroegtijdig hoogtepunt. Maar nét niet! Ze stapt weer van me af, en sluit af met een goede, langzaam opgebouwde aftrekbeurt terwijl ze me strak aankijkt. Met een lekker intens hoogtepunt als gevolg.

Conclusie: ik trof deze dame op een - naar eigen zeggen - rommelige dag, dus miste daardoor denk ik wat van de opbouw en de sfeer die ik gewend ben van andere erotische massages in deze prijsklasse. Maar het tweede deel was zo sexy dat het alles goedmaakte! Als ze haar dag heeft, beleef je ongetwijfeld een botergeil uur en is de prijs zeker terecht. Ik zou haar wel vaker willen zien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan