Recensie Zeny (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 35/2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mario357

Stamgast
Forumpionier
508
10/07/21
532
31
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Squirting
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie is van een jaar geleden.
Komende uit vt kon je haar niet missen, 2 paardestaartjes in haar zwarte haar en een bril, stond er een beetje verlegen bij, redelijk lang en bloedmooi. Stond naast Maya en later stond ze een raam verder. Een en ander afgesproken aan het raam. Naar boven achter haar aan was geen straf ongelooflijk heerlijk uitzicht, goede stevige dijbenen en lekkere kont. Opvallend zijn haar gekleurde vlinder tattoos op de achterkant van haar bovenbenen. Grote kamer en lekker groot bed. Ze deed bh en slipje uit en ik werd gek hoewel haar borsten (naturel) wat minder groot waren dan ik in 1e instantie dacht. Engels was ook niet al te best. Begonnen met sabbelen en likken aan haar heerlijke frisse poesje, na een tijdje voelde ik haar reageren, ze ging met haar handen door mijn haar en wilde toen mijn hoofd wegduwen, ik vroeg of ze gevoelig was, ze zei iets maar ik ging gewoon door, ze werd ineens echt kletsnat terwijl haar onderbuik zich samentrok, ze was serieus aan het squirten, dus werd een beetje natte toestand, 1e keer dat ik dat meemaakte bij een dame trouwens. Daarna de kliederboel een beetje opgeruimd en een beetje opgefrist, maar toen was het haar beurt, begonnen met pmc, gewoonweg super, hij ging tot aan mijn ballen in haar mondje, was net geen keelneuken, hoewel ik wel af en toe haar hoofd beetpakte om een beetje te stoten. Moest me echt inhouden om niet te finishen, toen zij on top, ze reed heerlijk op mijn keiharde leuter en ze werd weer behoorlijk nat, of teveel gel, wie zal het zeggen... Kon die kont lekker beetpakken en af en toe die borstjes beroeren. Daarna doggy, heerlijk keihard tegen die kont kletsen waarbij ik iedere keer zo diep mogelijk probeerde te penetreren ondertussen ook afwisselend haar borsten en kont betasten, heerlijk gefinished in het rubbertje. Beetje aftertalk met behulp van google translate en met een lastste knuffel afscheid genomen.
Wil niet overdrijven maar een van de knapste van het skw, bloedmooi met een perfect lichaam en gezicht en ze is ook nog eens lief.
Adv. op rl is nu offline vanwege vakantie. Herhalingsgevaar 100%.
 
Laatst bewerkt:
Dan heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken ? een topper die je niet mag missen, kan ook verder geen recensies van haar vinden hoewel ze het altijd druk heeft. Dan is er nu een impressie van haar dat sommige helpt een keuze te maken. Ik denk dat ze volgende week weer terug is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan