Zien we steeds meer bare?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is een veelkoppig monster, maar uiteindelijk is het Russisch roulette om een dvp bare te neuken. Dat wil niet zeggen dat het in de prive-sfeer geen risico is.
Misschien valt het meer op door de digitalisering waardoor het zichtbaar wordt, het levert sneller geld op voor dames, dames met een kennisachterstand kennen de gevaren niet of onvoldoende, ondanks de risico's vinden bepaalde mannen het genot kennelijk belangrijker dan de mogelijke gezondheidsrisico's.

Dat je tegenwoordig niet meer dood hoeft te gaan aan HIV omdat er medicijnen zijn vind ik nog steeds geen reden om het dan maar zonder condoom te doen. Het kost de maatschappij bakken met geld en je moet de rest van je leven medicijnen slikken met de nodige bijwerkingen. Het is slecht voor je maag, lever en andere organen waarvoor je dan ook weer medicijnen moet slikken om die bijwerkingen op te lossen. Het is een vicieuze cirkel waar je in terechtkomt.

Dat vingertje wijzen hier slaat nergens op, veel dames die hier besproken worden doen het ook en ja ik kom daar ook. Het is wat het is en zc neuken is het lekkerste wat er is
Dit ben ik wel met je eens, @Zonder Moeite Zonder is gewoon veel en veel lekkerder dan met: al dat irritante gedoe: omdoen wat vaak niet meteen lukt, afglijden en weer moeten stoppen om hem eruit te moeten halen en dan het condoom nog een keer naar beneden moeten trekken…

Een aantal keer gehad dat het condoom helemaal foetsie raakte en dan ligt de dame enorm te etteren om dat ding uit haar vagina te halen en zelfs twee keer uit haar poepertje…

Nee, het is dat het moet voor de safety, maar ik doe het veel en veel liever gewoon zonder.

Het is een veelkoppig monster, maar uiteindelijk is het Russisch roulette om een dvp bare te neuken.
Sorry, maar dit is zwaar overtrokken.

Zwaar overtrokken. Met Russische roulette zet je de loop van een revolver tegen je hoofd en haal je de trekker over. Dat is het directe verschil tussen dood of blijven leven.

We leven in 2025. Aan HIV hoef je in Nederland niet meer dood te gaan. Dat het klote is, ja natuurlijk! Maar je bent niet dood. Met Russische roulette zet je direct je leven op het spel.

Laatst bewerkt:

Zwaar overtrokken. Met Russische roulette zet je de loop van een revolver tegen je hoofd en haal je de trekker over. Dat is het directe verschil tussen dood of blijven leven.

We leven in 2025. Aan HIV hoef je in Nederland niet meer dood te gaan. Dat het klote is, ja natuurlijk! Maar je bent niet dood. Met Russische roulette zet je direct je leven op het spel.
Om de aandacht te trekken moet je soms een beetje overdrijven, maar feitelijk is er zonder medicijnen niets aan gelogen.

Om de aandacht te trekken moet je soms een beetje overdrijven, maar feitelijk is er zonder medicijnen niets aan gelogen.

Maar feitelijk bestaan die medicijnen. En feitelijk ben je zowat immuun om überhaupt HIV te krijgen als je Prep gebruikt. Dus zit je inderdaad enkel aandacht te trekken door op je zeepkist doemscenario's te schetsen die niet relevant zijn.

Ook ik ben groot voorstander van condooms, maar ik ben echt zwaar allergisch voor dit soort morele propaganda materiaal dat aan alle feiten voorbij gaat ten faveure van wat indoctrinatie. Gebruik gewoon feiten en laat mensen daarna hun keuze maken ipv de dorpspastoor uit te hangen.

Dit ben ik wel met je eens, @Zonder Moeite Zonder is gewoon veel en veel lekkerder dan met: al dat irritante gedoe: omdoen wat vaak niet meteen lukt, afglijden en weer moeten stoppen om hem eruit te moeten halen en dan het condoom nog een keer naar beneden moeten trekken…

Een aantal keer gehad dat het condoom helemaal foetsie raakte en dan ligt de dame enorm te etteren om dat ding uit haar vagina te halen en zelfs twee keer uit haar poepertje…

Nee, het is dat het moet voor de safety, maar ik doe het veel en veel liever gewoon zonder.

We moeten ook geen onnodige risico's pakken. Mensen beginnen te rap te zeggen : ach er is daar een pilletje voor of je gaat daar niet aan dood.

Stel je laat een tattoo zetten en die tattoo artist vervangt tussen ze klanten ze inkt naalden niet. Als je dan zo hiv op. Zou je dan ook denken ach je gaat er niet aan dood in 2025. Ik denk dat je zou vloeken.

Maar feitelijk bestaan die medicijnen. En feitelijk ben je zowat immuun om überhaupt HIV te krijgen als je Prep gebruikt. Dus zit je inderdaad enkel aandacht te trekken door op je zeepkist doemscenario's te schetsen die niet relevant zijn.

Ook ik ben groot voorstander van condooms, maar ik ben echt zwaar allergisch voor dit soort morele propaganda materiaal dat aan alle feiten voorbij gaat ten faveure van wat indoctrinatie. Gebruik gewoon feiten en laat mensen daarna hun keuze maken ipv de dorpspastoor uit te hangen.
Amen!
Leef je leven en maak je niet al te druk van wat anderen denken of zeggen.
Ik vind bepaalde zaken onzin of niet goed en een ander denkt het tegenovergestelde. Het zal mij een grote zorg zijn. Zonde van de energie.

Terug
Bovenaan Onderaan