Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWellicht om de liefde bekrachtigen.ja of niet trouwen, waarom zou je willen trouwen als je meer verdiend dan haar?
Dus jij leeft nog in een tijdperk waarin je de vrouw als iets minderwaardig bekijkt? 'Iets' dat moet onderhouden worden door de man? En zelf geen geld verdient. Jij bent de grote man van het gezin, aan wie alles toebehoort, en als het misloopt zou zij alles maar bij jou moeten achterlaten waarvoor ze ook zelf gewerkt heeft?totdat je gaat scheiden... dan kom je er wel achter hoe duur ze zijn, niet alleen tijdens maar vooral ook na je scheiding...
Heb jij dan een sukkeltje gekozen als huwelijkspartner? Of bezoek jij DVP's die hun inkomen samenvoegen met dat van jou en zo bijdragen aan al wat je in je bezit hebt?Als ik alles optel was het goedkoper geweest om iedere dag een andere dvp te bezoeken.
Letterlijk nog nooit tegen gekomen in het echt, behalve 1x toen de condooms op waren en ik gelukkig mocht blijven neuken.zelf vermijd ik dames die nzc aanbieden, maar dat word steeds moeilijker, alleen al op kinky telde ik net zo'n 450 dames die nzc aanbieden. Het nieuwe normaal?
Ik denk dat veel het niet doen maar het wel in hun advertentie zetten.zelf vermijd ik dames die nzc aanbieden, maar dat word steeds moeilijker, alleen al op kinky telde ik net zo'n 450 dames die nzc aanbieden. Het nieuwe normaal?
Niet vergeten dat er ook veel dames zijn die volgens de advertentie geen nzc aanbieden, maar die eens op de kamer soms toch aan nzc blijken te doen. De reden dat ze er niet mee adverteren kan zijn dat de pooier/PIMP/privéhuis/bar ... enz. dat niet willen. Of dat ze zelf eerst willen zie wie de klant is en dan pas een beslissing nemen om al dan niet aan nzc te doen.zelf vermijd ik dames die nzc aanbieden, maar dat word steeds moeilijker, alleen al op kinky telde ik net zo'n 450 dames die nzc aanbieden. Het nieuwe normaal?
Ik zou die nzc dames mijden als ik jou was, wat ik van anderen hoor is de service slecht is en de hygiëne ook. Het is ook een kwetsbare groep vaak worden ze gedwongen tot prostitutie. Daarom zijn de prijzen bij deze dames ook goedkoop want kwaliteit zul je daar niet vinden wel veel afwerkseks.het lijkt wel een 2deling in de dames ineens..
even buiten het feit dat er in mijn regio al weken niks fatsoenlijks voorbij komt ..
enkel Latina's die op de foto's al gigantische konten hebben (kun je nagaan in het echt)..
kom ik sporadisch dames tegen die dus best lekker zijn ,maar dus NZC hebben aangevinkt..
anderzijds dames waarbij PZC al niet kan
beide typen dames spreken mij niet aan ,al neig ik wel om NZC dames dan maar met rubber te neuken..
en dan maar hopen dat het verder goedkomt.
kan ook niet goed rijmen ,dat wanneer dat risico zo hoog is op SOA's dat er dames tussen zitten die er al jaren mee adverteren en nog niet in een potje op de schoorsteen staan?
of dat de helft van dit forum nog niet de pijp uit is..
er zitten er zat tussen die het fantastisch vinden om een she male uit Colombia te pijpen of zich daardoor te laten neuken..
die gasten/vrouwen/bouwpaketten zijn schijnbaar de grootste risicogroep..
Ik las een keer in een topic dat een wandelaar zo'n nzc dame had bezocht en de sperma van zijn voorganger kwam uit haar kont eruit. Hij zei dat hij er bijna van moest kotsen.Als je steeds vaker bare doet. Is het speciale van het zonder doen dr ook wel van af. Het is zowiezo wel lekkerder. Maar je moet dr maar niet aan denken dat dr net voor jouw ook andere het zonder hebben gedaan.
maar dan hoop ik wel dat dat alleen voor de betaalde liefde is.Ik hoop dat nzc afgeschaft wordt want je verspreidt er alleen maar narigheid mee. Ik snap dat het veel lekkerder is maar dan alleen als je prep gebruikt, niet zonder prep iig
maar je moet toch wel naief zijn, om te denken dat je de enige bent die bij haar bare doet.Maar je moet dr maar niet aan denken dat dr net voor jouw ook andere het zonder hebben gedaan.
zat ik net even aan mijn late lunch een tosti weg te werken. Bedankt RimonIk las een keer in een topic dat een wandelaar zo'n nzc dame had bezocht en de sperma van zijn voorganger kwam uit haar kont eruit. Hij zei dat hij er bijna van moest kotsen.
maar die leven over twintig jaar niet meerHebben jullie al een keertje op het bare-forum gekeken? Daar vinden ze het schitterend
Dat is hopelijk toch geen nieuwe ontdekking?? Als Renata, 36, heel dringend geld nodig heeft, en vertelt dat ze Maria is, die 27 lentes telt en altijd geil staat, dan moet je de rest van een advertentie best ook lezen met eenzelfde zin voor relativering...Dus je ziet dan wat een advertentie je allemaal kan zeggen.
Sorry, hoor jongens. Maar dit is zwaar overtrokken.maar die leven over twintig jaar niet meer![]()